Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Avensis 2015: máme české ceny i nové fotky rozlučkového faceliftu
17.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný japonský sedan je k mání ve třech výbavách, s pěti motory a dvěma převodovkami. Za kombi pak dáte o dvacet až 35 000 Kč více.
Na letošním ženevském autosalonu představila Toyota nejen inovovaný Auris, ale také facelift vrcholného modelu Avensis. Ten má před sebou poslední tři roky do ukončení výroby, pročež si Japonci dali s modernizací jaksepatří záležet. Máme tu tedy novou masku, světlomety i nárazníky, které protáhly celkovou délku o 40 mm. Kromě toho dorazila jinak stylizovaná 17palcová či 18palcová litá kola, uvnitř se pak proměnil přístrojový štít a vylepšeno bylo také odhlučnění. Kromě toho tu máme i nový volant či multimediální systém Toyota Touch 2, změn tedy skutečně není málo.
S ohledem na výše zmíněné tak asi nepřekvapí, že ceny šly poměrně vzhůru. Zatímco totiž dosud jste za jedinou nabízenou verzi (kombi s dvoulitrovým dieselem o výkonu 124 koní) dali 639 900 Kč, nyní vám daná částka sotva postačí na benzinovou jedna-šestku. Abychom ovšem nepředbíhali, začneme pěkně od začátku u sedanu, který je v kombinaci s motorem 1,6 Valvematic o výkonu 132 koní k dispozici od 614 900 Kč.
Za tuto sumu dostáváte výbavu Live, která zahrnuje třeba 16palcová ocelová kola, látkové čalounění, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, manuální klimatizaci, přední okna v elektrice, audio systém s rádiem a přehrávačem CD a MP3 či plejádu bezpečnostních systémů. Kromě benzinového motoru pak můžete na této úrovni sáhnout také po dieselu 1,6 D-4D naladěném na 112 koní, za který dáte 629 900 Kč.
Přesunout se můžeme na úroveň Active, kde lze již počítat s mnohem širší paletou motorů. Začíná se s 1,8litrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 147 koní, za který v kombinaci s manuálem dáte 684 900 Kč, automat Multidrive S je o čtyřicet tisíc korun dražší. Sáhnout pak můžete i po dieselu 2,0 D-4D, který dostal do vínku 143 koní a který je k dispozici od 719 900 Kč.
Standardně přitom u této výbavy můžete počítat s litými šestnáctkami, elektricky sklopnými zrcátky, automatickými dálkovými světly, čalouněním kombinujícím látku s Alcantarou nebo automatickou klimatizací. Mimo to nechybí ani zmiňovaný systém Toyota Touch 2, zadní parkovací kamera s 4,2palcovým barevným displejem nebo dešťový a světelný senzor.
Přesunout se můžeme na vrcholnou úroveň Executive, kde již můžete sáhnout pouze po dvoulitrovém benzinovém či dieselovém motoru. Za vonnějších 152 koní dáte 874 900 Kč, počítat ovšem musíte pouze s automatem. Z toho důvodu je producent sazí o třicet tisíc korun levnější, k dispozici je totiž se šestistupňovou manuální převodovkou.
Výbava pak zahrnuje kupříkladu lité osmnáctky, kožené čalounění nebo navigaci, k dispozici je ovšem rovněž příplatková výbava. Ta ovšem již není rozsáhlá, zvláště na vrcholné úrovni. Přesvědčit se o tom můžete v v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 1,5 MB). My pak jen dodáme, že řeč byla pouze o sedanu, kombi je v závislosti na výbavě dražší o 20 až 35 tisíc korun.
Nová oficiální fotogalerie faceliftované Toyoty Avensis
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck dostala v těžké terénní zkoušce potupně naloženo od „dinosauřího” Hummeru. Pomohla mu jeho zdánlivá nevýhoda
13.1.2025 - Srovnání s BMW a Audi ukazuje, proč nikdo nechce nesmyslně čtyřválcový Mercedes C od AMG ani ve verzi 43
12.1.2025 - Nesmyslný 2,2tunový elektromobil se navzdory 650 koním znovu spálil v souboji se slabším spalovacím autem
11.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- KTM na Dakaru stále dominuje včera 12:03
- Marc VDS pojede i šampionát EWC včera 11:31
- Dnešní hattrick Hondy, Slovák Svitko v Top-10! 13.1.2025
- Test WorldSSP na okruhu Circuito Andalucia 13.1.2025
- Ducati Panigale V4 S Tricolore: exkluzivní sběratelská edice 13.1.2025
Nejnovější články
- VW nedokázal zabránit meziročnímu poklesu prodejů elektrických aut ani za pomoci všech svých značek dohromady
před 2 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - Lamborghini končí s posledními čistě spalovacími motory, už teď je nabízí jen někde
včera - Expert se rozhodl testem vyřešit debatu, zda při jízdě po sněhu a ledu lépe fungují více anebo méně nahuštěné pneu
včera - „Vono to pude”: Fiat vrátí modelu 500 spalovací motor ještě letos, Pandě ho nechá i po roce 2030. Stejnou chybu znovu neudělá
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva