Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Auris Touring Sports: české ceny kombi začínají na 355 tisících Kč
8.7.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Auris ve verzi kombi zvané Touring Sports je v prodeji i u nás. Benzínovou verzi pořídíte za 355 tisíc, diesel od 415 tisíc Kč. K mání je hned i hybrid.
Řeč dnes bude pouze o tzv. zaváděcích cenách nového Aurisu Touring Sports, které jsou se standardními systémy pohonů oproti běžným cenám zvýhodněny o 45 tisíc korun ve výbavových verzích Power a Active, u nejvyšší verze Style činí zvýhodnění dokonce 55 tisíc korun. Je sice otázkou, po jak dlouhou dobu bude Auris kombi za tyto částky k mání, vsadili bychom si ale na to, že jednoho dne se ze zaváděcích cen stanou akční, nebo dokonce běžné.
Ať už tohle dopadne jakkoli, Auris Touring Sports si nyní s nejmenším benzínovým motorem, třináctistovkou Dual VVT-i o výkonu 99 koní, můžete koupit od 354 900 Kč ve výbavové verzi Power. Ta obsahuje LED světla pro denní svícení, klimatizaci, výškově stavitelné sedadlo řidiče, rádio s CD přehrávačem a 9 airbagů. Vyšší výbava Active, která zahrnuje například zadní loketní opěrku, dvojité dno zavazadelníku, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, kožený volant nebo systém Toyota Touch, přijde s tímto motorem na 374 900 Kč. Standardem je šestistupňová manuální převodovka u všech motorizací.
Benzínová šestnáctistovka Valvematic s výkonem 132 koní je k mání od 374 900 Kč ve verzi Power, 394 900 Kč ve verzi Active a 454 900 Kč v nejvyšší verzi Style. Ta k Active přidává například litá kola, druhou zónu pro klimatizaci, kožené obložení palubní desky, částečně kožená sedadla, cyklovač zadního stěrače, tempomat a systém Smart Entry & Start. Ve verzích Active a Style je tento motor možno objednat s automatickou převodovkou Multidrive S, která zvedne cenu o 30 tisíc korun.
Pokud vás lákají vznětové motory, můžete si vybrat mezi 90koňovou čtrnáctistovkou a dvoulitrem se 124 koňskými silami. Oba motory D-4D jsou vybaveny filtrem pevných částic. Se základní výbavou Power pořídíte pouze motor 1,4 D-4D, a to od 414 900 Kč. S výbavou Active vás tento motor přijde na 434 900 Kč, ve verzi Style na 494 900 Kč. Motor 2,0 D-4D je o 40 tisíc korun dražší a automatická převodovka k němu nelze objednat.
Toyota Auris Touring Sports je k mání v devíti různých barvách, z nichž jsou dvě modré, jedna bronzová a jedna červená a zbytek jsou různé odstíny šedé, od bílé přes stříbrnou po černou. Za všechny barvy kromě základní bílé se připlácí 14 400 Kč.
K výbavové verzi Active je možné si objednat jeden z paketů příplatkové výbavy, jejichž ceny jsou sníženy v rozmezí 10 - 30 tisíc Kč. Paket Design obsahuje 16" litá kola a zatmavená okna od B-sloupku dozadu a stojí 10 tisíc korun po zvýhodnění. Paket Business přidává zejména tempomat, parkovací asistent a parkovací senzory vpředu i vzadu, to vše za 11 500 Kč. Paket Sport přidává sportovní sedačky, sportovní přední mlhovky, karbonové obložení palubní desky a 17" litá kola za 15 tisíc korun. Paket Parking, jak název napovídá, obsahuje parkovací senzory vpředu a vzadu a parkovací asistent a je k dispozici pouze pro motor 1,4 D-4D. Nejobsáhlejší paket Comfort přidává například elektricky sklopná zrcátka, vyhřívaná přední sedadla, Smart Entry & Start, automatické rozsvěcení světel, senzor deště a elektricky ovládaná zadní okna. A konečně, paket Skyview, který je jako jediný možno objednat i k verzi Style, vám k Aurisu přidá panoramatickou střechu s elektricky ovládanou clonou, a to za 15 tisíc korun. Pakety je samozřejmě možno kombinovat.
Toyota při představení Aurisu Touring Sports kladla důraz hlavně na fakt, že kromě víceméně standardních motorů, spalujících benzín nebo naftu, je tento model k mání i s ústrojím Hybrid Synergy Drive, kombinující benzínovou osmnáctistovku a elektromotor. 136 koní celého systému přenáší na přední kola elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem e-CVT. Auris Touring Sports Hybrid je prvním hybridním kompaktním kombíkem na trhu a může vám patřit již za 514 900 Kč v základní verzi Active, s lepší výbavou Style jej pořídíte o 50 tisíc dráž. Zvýhodnění je zde 50, resp. 70 tisíc korun. K mání je zde menší množství výbavových paketů, než u standardních modelů, konkrétně jen Business, Comfort a Skyview. Můžete však zvolit bílý perleťový lak za příplatek 21 600 Kč, který se pro ostatní verze nenabízí.
Verze Auris Touring Sports Black, představená na letošním autosalonu v Ženevě, v ceníku podle očekávání chybí. Vkusné červené detaily interiéru nejsou ani v seznamu příplatkové výbavy, což je možná trochu škoda - minimálně paketu Sport by jistě slušely. V nabídce zbylých provedení se pak můžete zorientovat i s pomocí kompletního oficiálního ceníku konvenčních verzí (PDF, 983 kB) nebo zvláštního ceníku provedení Hybrid (PDF, 1,1 MB). A pokud vás více než kolik ceny zajímá to, kolik nový Auris kombi stojí, pak vám pro nejbližší dny můžeme slíbit i jeho první test...
Toyota Auris Touring Sports Hybrid je prvním kompaktním kombíkem na trhu, který nabízí hybridní pohonné ústrojí.
Červené detaily Aurisu Touring Sports Black se Toyotě celkem povedly, k mání ale nebudou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva