Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toto je celá Škoda Kodiaq bez maskování, zepředu, zboku i zezadu
13.8.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Škoda se chystá odhalit nový Kodiaq 1. září v Berlíně. Už o více jak 14 dnů dříve vám ale můžeme ukázat téměř všechno důležité.
Když Škoda tento týden odhalila sadu detailních pohledů na nový Kodiaq, konstatovali jsme, že toho ukázala podstatně více, než se čekalo. Určitě si ještě vzpomenete na podobná částečná odhalení, ze kterých bylo sotva poznat, jestli se díváte na parabolu světlometu nebo vložku válce, kdy Škoda týdny ukazovala nesmysly jako kliku dveří. Nic takového se tentokrát nestalo a sami jsme poslední uvolněné záběry publikovali s tím, že vám ukáží skoro vše - stačilo si dílčí pohledy „srovnat v hlavě”.
Pochopitelně, lidé, kteří vypráví cosi o tom, jak poslední skutečná škodovka vyjela z Mladé Boleslavi ve chvíli, kdy ještě „opálený kucí z Hradiště skládali fáčko z českejch dílů”, zůstali věrni svým dřívějším závěrům a reagovali na poslední krok Škody tím, že zase neodhalila nic. Nejen pro takové, ale i pro ty, kteří nemají dostatečně bujnou fantazii, jsme se rozhodli ukázat jasněji, co vše Škoda odhalila. Z oněch dílčích záběrů se totiž vážně dá poskládat téměř celé auto - bez fantazie, s primitivním grafickým editorem po ruce.
To, co vidíte níže, nejsou uniklé oficiální fotky, ani špionáž, ani ilustrace, jsou to... skládačky. Zejména kolem boku vozu jezdila Škoda s kamerou tak dlouho, až ukázala prakticky úplně všechno, a tak to stačilo „slepit”. Jistě, výsledek není dokonalý, je tu pár míst, které jsme si museli domyslet či nahradit jinými. Třeba střecha je z konceptu Vision S, proto také problematická návaznost na čelní sklo skutečného auta. Zadní kolo je přední, protože zadní se neukázalo celé a bylo by pracnější jej domalovat a v oblasti sloupků B a C jsme museli být trochu kreativní. Jinak ale výsledek nelze označit za ilustraci či odhad, téměř do výšky horní hrany bočních oken je to Kodiaq, jak ho nafotila sama Škoda. Ukazuje to vážně vše.
Velmi odhalující je i pohled na záď, kde automobilka z podstatných věcí nevyjevila pouze spodní část zadního nárazníku, jinak vidíme vše. Mimo jiné také to, jak moc bude záď Kodiaqu „superboidní”. A pak tu máme příď, kde vidíme jen hodní polovinu (ale leccos z té spodní zachycuje boční záběr), i tak je patrné, jak výrazné vzezření vůz bude mít. Kvůli snaze zachování perspektivy návaznosti masky chladiče a světel (kamera nezůstávala ve stejném úhlu) jsme si dokonale nepohráli s perspektivou kapoty (všechno je možné, ale to bychom „fotky” lepili ještě zítra), i tak je z přídě patrné, jak je majestátní.
Přidejte si pohledy do interiéru a veškeré známé údaje a máte před sebou skoro vše. Na 1. září toho tedy k odhalení zase tak moc nezbude, přesto se těšíme, až vám vůz budeme moci ukázat celý. Mimochodem, někteří Američané v tušení možného budoucího návratu automobilky na trh už po prvních konkrétních upoutávkách označili Kodiaq za dost možná nejhezčí SUV vedle Range Roverů. Jsme zvědavi, jak ho budou hodnotit, až vůz uvidí celý...
Z upoutávek Škody lze Kodiaq poskládat skoro celý, jen s drobnými nepřesnostmi
Kompletní sada upoutávek pro dokreslení
Předprodukční interiér s minimem maskování jsme dosud mohli vidět nejlépe
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch