Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Toto jsou první fotografie evropského Splashe po faceliftu. Pokud máte dojem, že vypadá stejně jako ten japonský, chyba není ve vašem přijímači.
Evropské zastoupení japonské automobilky Suzuki má k dispozici fotografie faceliftovaného modelu Splash, na svých stránkách je ale zatím nezveřejnilo. Proč váhá, netušíme, pokud ale má jít o nějakou formu časového embarga, tak je už bezpředmětné.
První záběry vozu unikly koncem března odkudsi z Indie, kde se Splash prodává pod jménem Maruti Suzuki Ritz a tajnosti dnes už nedělá ani mateřská internetová stránka, která vůz oficiálně (i když zatím bez podrobností) odhalila před zhruba deseti dny. No nic, možná by ale příště bylo fajn zkoordinovat postup jednotlivých poboček, ono to pak trochu vypadá, že pravá ruka neví, co dělá ta levá.
Než se Suzuki v EU rozhýbe a detaily k modelu Splash zveřejní, můžeme se mezitím alespoň podívat na konečně kvalitnější obrázky. Ty odhalují, že rozdíly mezi asijským a evropským typem nemá smysl hledat - jsou naprosto stejné, včetně možná až trochu extrémně výrazné, jednodílně masky chladiče zasahující pod přední nárazník a zadního nárazníku s designérským prvkem připomínajícím odvětrávání zadních brzd.
První informace říkají, že „Cákanec“ dorazí s dvojící nových barev - modrou a hnědou, pro facelift takřka povinnými novými materiály čalounění, ale chybět nemá ani (dnes už legislativně zakotvěné) ESP, boční záclonové airbagy, vyhřívané sedačky či parkovací senzory.
Pokud jde o motory, podle základních parametrů se nemění nic. V roli základní pohonné jednotky se opět představí řadový litrový tříválec o výkonu 68 koní a živá dvanáctistovka s 94 koňskými silami, kombinovaná s pětistupňovým manuálem nebo čtyřstupňovým automatem. Mluví se rovněž o návratu dieselového čtyřválce 1,3 DDiS s výkonem 75 koní od Fiatu.
Bližší data nebo podrobnosti k českému trhu nemáme, v Německu má ale Splash po modernizaci začínat na částce 9 990 euro za verzi 1,0 Base. A to by znamenalo, že se nic nemění a i u nás zůstane na původní částce necelých 240 tisících, případně akční ceně 209 tisíc Kč.
Fotky interiéru evropské verze nemáme k dispozici, snad se ale nic nestane, když napíšeme, že bude stejný jako ten japonský
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejčtenější články
- Nejbláznivější moderní auto s manuálním řazením spojuje tento „fofrklacek” s motorem 8,0 V10 a ještě větším místem pro náklad
1.1.2025 - Žena ve svých 80 letech vrátila automobilce manuální sporťák, který po 25 letech vlastnictví musela přestat řídit
1.1.2025 - Sběratel po dvou letech vydělá na prodeji jednoho z pouhých deseti vzácných Bugatti až 176 milionů, tomu se říká dobrý kauf
1.1.2025 - Číňané dokončují nejdelší dálniční tunel světa, monstrózní stavba mizí v horském masivu na dlouhých 22 km
1.1.2025 - Jeden z největších držáků moderních aut nezabije jako ojetinu skoro nic, prvních 100 tisíc km je pro něj jen rozcvička
1.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 20:51 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus