Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SRT Viper 2014: Zmije ještě jedovatější v křiklavě zelené, venku je i verze GT
13.1.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Novinky v nabídce Viperu čítají lak, jehož aplikace zabere 8 hodin práce, a paket Grand Touring s adaptivním podvozkem a stabilizací z vrcholné verze GTS.
Nezdá se to, ale kompletní odhalení nové Zmije proběhlo už před rokem a půl. Aby u SRT udrželi zájem a pozornost o jejich desetiválcovou raketu, která měla problémy s načasováním a dealery, museli tvůrci zase přihodit něco nového a přivézt to ukázat na domácí půdu do Detriotu. To něco je nový jedovatý zelený lak Stryker Green a paket Grand Touring. Začněme ale napřed u největšího lákadla pro oči.
Zbrusu nová barva karoserie s jedovatým nádechem není na Viperu vůbec poprvé. Tisková zpráva se dokonce odkazuje na to, že jde o evoluci podobného laku Snakeskin Green, který na zmiji svítil v roce 2008. „Detroitská zeleň“ je nápadnější kvůli výraznějšímu pigmentu, který reprezentují zelené a žluté částice. O důkladnosti výroby svědčí fakt, že jen nanášení tohoto laku zabere výrobci nemalých 8 hodin práce.
Složitý a důmyslný proces začíná nastříkáním základové barvy, následuje prostřední nejdůležitější vrstva s částicemi a nanášení se zakončuje čirým lakem. Podle automobilky má výsledek jednak navozovat dojem tekuté rtuti a dále zvýraznit veškeré zajímavé křivky karoserie vozu. Nová barva bude dostupná pro nejvyšší specifikaci GTS, ale také pro základní model.
Jenomže u základu si s novým lakem budete muset objednat také paket GT alias Grand Touring. Ten se vyznačuje sedadly potaženými kůží Nappa, pěti režimy stabilizačního systému ESC a podvozkem od Bilstein s adaptivními tlumiči (DampTronic Select), které umožňují volbu ze dvou režimů tuhosti. Právě elektronický pomocník a adaptivní podvozek pocházejí z GTS. Nakonec to má ještě jedno ohraničení, které jsme naznačili. Paket GT nebude dostupný s jiným lakem než s novým „brčálem“ a černým Venom Black. Je zajímavé, jak SRT laky a další výbavu do nabídky zmije přidává postupně.
Tak s tímhle lakem vás asi nikdo nepřehlédne. Jen, aby z toho řidiče při jízdě nezačala bolet hlava
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 9 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později 14:44
- Pátek v Sepangu 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejčtenější články
- Nová Škoda Elroq postrádá jakoukoli invenci. Je to špatný typ auta, které je ve špatný čas na špatném místě
2.10.2024 - Max Verstappen byl při oslavě svých narozenin natočen v docela normálním rodinném Audi, které můžete mít i vy
2.10.2024 - Majitelům nových Maserati za jízdy dochází benzín, i když palivoměr ukazuje, že „šťávy” mají dost
2.10.2024 - „Zýrou emišns”? Volvo přiznalo, že jeho „nulové emise” znamenají přesně 36,7 tuny CO2, to je panečku matematika
2.10.2024 - Jeep žádá majitele téměř 200 tisíc dobíjecích aut, aby je nenabíjeli a neparkovali uvnitř, 13 už jich shořelo
2.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva