Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Octavia III Combi: české ceny od 364 900 Kč, za kombi připlatíte 30 tisíc
5.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ kompletní ceník) Nový kombík má dnes premiéru v Ženevě a hned si jej můžete objednat. S liftbackem má shodné výbavy i akční pakety.
Představovat novou Škodu Octavia III Combi by aktuálně mohlo být již nošením dříví do lesa. Design byl zřejmý již od prvních úniků, včera jsme vás pak dopodrobna seznámili s 610litrovým zavazadlovým prostorem a dnes přišla na řadu kompletní technická data. K úplnému obrázku tak chybělo jediné, cena. Tu ale již známe, startuje na částce 364 900 Kč za model 1,2 TSI naladěný na 63 kW (86 k). Je tak o třicet tisíc dražší než méně praktická varianta, kterou jsme se stejnou motorizací (jen naladěnou na 77 kW/105 k) mohli nedávno otestovat. Tento model by vás přitom jako Octavia III Combi vyšel se základní výbavou na 394 900 Kč.
Abychom přitom základní výbavu nezmiňovali jen jako celek, máme pro vás výčet nejdůležitějších položek. Standardem je bezpečnostní paket, jehož součástí je elektronická stabilizace či multikolizní brzda. Dále pak sedm airbagů, dvojice úchytů Isofix pro zadní sedadla, palubní počítač, rádio Blues se vstupem pro USB, elektricky ovládaná přední okna nebo vyhřívaná zpětná zrcátka.
Vyjma základního motoru si na této úrovni výbavy můžete zvolit i další pohonné jednotky. Benzinový čtyřválec 1,4 TSI o výkonu 103 kW (140 k) vás vyjde na 434 900 Kč, turbodiesel 1,6 TDI naladěný na 77 kW (105 k) je o dvacet tisíc korun dražší.
Pokud vám to ovšem nestačí, můžete zvolit výbavu Ambition, která přihazuje 16palcová kola, přední mlhovky, dálkové ovládání, rádio Swing s přehrávačem CD nebo klimatizaci. Za model 1,2 TSI ve slabším provedení dáte 429 900 Kč, silnější varianta vychází na 454 900 Kč. Dalších čtyřicet tisíc korun vás bude stát upgrade na motor 1,4 TSI, výkonná benzinová verze 1,8 TSI s manuálem pak stojí 544 900 Kč (automat stojí dalších 50 tisíc). K mání jsou ale také diesely 1,6 TDI (514 900 Kč) a 2,0 TDI (574 900 Kč), s nimiž je rovněž možné za extra 50 000 Kč spřáhnout automat.
Na vrcholu nabídky stojí výbava Elegance, kterou si již nemůžete dovolit pro nejslabší 1,2litrovou pohonnou jednotku. Litá 16palcová kola Velorum, bezklíčový vstup Kessy, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, vyhřívaná přední sedadla, tempomat, zadní parkovací senzory nebo palubní počítač s displejem Maxi Dot tak lze spojit až s modelem vybaveným silnější dvanáctistovkou o výkonu 105 koní, který vychází na 504 900 Kč.
Ceny na této úrovni plně kopírují předchozí úroveň, ke které přihazují padesátitisícovou sumu. Verzi 1,8 TSI produkující 132 kW (180 koní) tak s manuální převodovkou dostanete za 595 900 Kč, nejdražším modelem se pak stává Octavia III Combi 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní) vybavená automatickou převodovkou. Bez příplatků za ni totiž dáte 674 900 Kč.
Ve volitelné výbavě přitom nebudou chybět populární pakety Plus, které přinášejí oproti specifikování jednotlivých prvků úsporu až 30 000 Kč. Za sadu Active Plus, jejíž součástí klimatizace a tónovaná okna, tak dáte 10 000 Kč. To je stejná suma, jakou zaplatíte za paket Ambition Plus obsahující třeba 16palcová litá kola nebo malý kožený paket.
Tím ale výčet příplatků rozhodně nekončí. K dispozici tak máte třeba navigační systém Columbus, jehož cena 40 500 Kč je stejná pro liftback i kombi. Veškeré detaily pak můžete prozkoumat v oficiálním ceníku, který si můžete stáhnout z webu české automobilky (PDF 287 kB).
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.
Nová Škoda Octavia III Combi startuje na částce 364 900 Kč, za kterou nabízí sedm airbagů, palubní počítač, úchyty Isofix nebo rádio Blues se vstupem pro USB. Za dalších 10 000 Kč však můžete v podobě paketu Active Plus získat také klimatizaci nebo tónovaná okna
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejčtenější články
- VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025 - Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025 - Vrcholné elektrické Porsche vyzvalo na souboj spalovací Ferrari a motorku Yamahy, nemělo to dělat
3.1.2025 - Zákazník Hennessey si vyžádal asi nejbizarnější příplatkový prvek historie superaut, dává najevo, odkud jeho vůz je
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva