Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Octavia 2017 je v konfigurátoru, podívejte se na základ i vrchol
13.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pokud sáhnete po všech příplatcích a vrcholné výbavě, může být mladoboleslavské kombi vaše za 1,2 milionu korun. Základní liftback stojí třetinu.
O cenách faceliftované Škody Octavia jsme se v minulých dnech již zmiňovali. Nyní liftback i kombík zamířily také do konfigurátoru, se kterým jsme si jaksepatří vyhráli. Méně praktickou verzi jsme ponechali v naprostém základu, zatímco kombíku jsme dodali na palubu vše, co se jen dalo. V kombinaci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 135 kW/184 koní, automatickou převodovkou a pohonem 4x4 tak jeho cena rázem vyskočila na závratných 1 180 390 Kč.
Kromě hnacího ústrojí můžete v takové chvíli počítat se zvláštním hnědým lakováním Amber, 18palcovými litými koly Turbine nebo vrcholnou výbavou Laurin a Klement. Nad její rámec tu pak máme adaptivní podvozek DCC, panoramatickou střechu nebo Business Paket s navigací a 9,2palcovou obrazovkou. Dále nechybí parkovací asistent či prodloužená záruka a přeplacený servis na pět let.
Nízkonákladová varianta pro změnu počítá s litrovým tříválcem naladěným na 85 kW/116 koní, šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. Dále tu máme 16palcová ocelová kola Tekton či základní modrou barvu Pacific. Výbava Active pak zahrnuje kupříkladu klimatizaci nebo rádio Swing se 6,5palcovým displejem.
Cena takto konfigurovaného vozu činí základních 407 900 Kč, tedy třikrát nižší částku než v případě výše specifikovaného vrcholného kombíku. Jde samozřejmě o extrémy, po kterých nejspíše mnoho lidí nesáhne. Větší zájem se dá očekávat o výbavu Ambition, která s litrovým motorem startuje na 463 900 Kč, v případě 1,6 TDI pak na částce 527 900 Kč.
Rozdíly ale pochopitelně nejsou jen v ceně, jsou i ve vzhledu. Zatímco vrchol s LED-světly a chromovanými doplňky vypadá i s kontroverzními předními světlomety přinejmenším hodnotně, když už ne atraktivně, o základním provedení s halogenovými světly a plechovými koly s plastovými kryty to moc říci nelze. Ale podívejte se sami a posuďte kdyby vám nebyla blízká žádná z našich konfigurací, aplikace škodovky je vám k dispozici.
Takto vypadá faceliftovaná Octavia jako liftback se základní výbavou...
...a takhle vrcholná Octavia Combi v plné polní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejčtenější články
- Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024 - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva