Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Mission L: desítky živých fotek nové Feldy
13.9.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
O Škodě Mission L jsme vám řekli už leccos a v předstihu ukázali i pár jejích živých fotek. Teď si ji můžete pořádně prohlédnout zvenčí i zevnitř.
Včera jsme vám mohli poprvé pořádně ukázat zbrusu novou Škodu Mission L, která se coby předprodukční koncept profiluje jako nástupce modelu Felicia. A protože nemáme ve zvyku prováhat ani minutu, hned v noci jsme přidali i prvních pár živých fotek z večerní estrády Volkswagenu, ve které účinkovaly všechny koncernové novinky, Škodu Mission L nevyjímaje.
Ačkoli tím k prvnímu odhalení vozu došlo již včera večer, česká automobilka se dnes tvářila, jako kdyby to byl jen zítřek dnem co nikdy neumírá a svou novinku držela pěkně pod pokličkou až do formální odpolední premiéry. Proto vám tedy pořádnou sadu živých fotek tohoto vozu přinášíme až nyní, kdy se naším webem stihly v mezičase prohnat informace o desítkách dalších frankfurtských premiér. Nyní už každopádně není s čím otálet a Mission L si můžeme opravdu detailně projít zvenčí i zevnitř.
K zevnějšku už nelze mnoho nového říci, to podstatné zaznělo v našich předchozích článcích. Za pozornost jistě stojí, že řada z vás na design vozu poněkud zklamaně reaguje s tím, že není ničím novým a že by takto mohla klidně vypadat faceliftovaná Octavie. Tento pohled nám není cizí, ostatně jsme již včera konstatovali, že vzhled vozu je skutečně staronový a kombinuje prvky současných modelů s tím, co dříve přinesl koncept Vision D. Otázkou nicméně je, zda je to špatné. Podle nás nikoli, však Škoda sama říká, že s tímto vozem chce ctít své tradiční hodnoty a oslovit svou konzervativní klientelu „odkojenou” mj. Felicií a takové zkrátka nelze předhodit vůz vypadající jak z flotily marťanské armády. Krom toho si troufnu říci, že Mission L vůbec nevypadá špatně a fakt, že není zrovna obrazem designové revoluce, není nutně zlý. V tomto ohledu ale nechť si každý udělá názor sám.
Pokoušeli jsme se zjistit více o technice vozu, odpovědí nám ale bylo, že jde pouze o designový koncept a zatím není jasné, jakou technikou bude sériová verze obdařena. Vzhledem k tomu, že automobilka by vůz ráda uvedla na indický trh ještě letos, to musí setsakra dobře vědět, ale možná si nechává prostor pro nabídnutí poněkud jiné technicky pro náročnější středoevropskou klientelu. V tomto směru tedy zůstáváme u našeho racionálního očekávání, že vůz přijde s technikou jednoduššího ražení, neboť by jinak neměl být tím dostupným vozem posazeným v nabídce značky mezi Fabii a Felicii.
Když už nic jiného, mohli jsme při pořizování těchto snímků vůz poznat naživo nejen zvenčí, ale i zevnitř. Rovněž řešení vnitřku je konzervativní a využívá tvary i konkrétní části z zbylých současných modelů značky, rozhodně ale působí velmi dobrým dojmem zejména díky kvalitě a rozmanitosti použitých materiálů. Na druhou stranu, když se podíváte na přiložené fotky, bude vám zřejmě hned jasné, že sériová Felicia, Mise El, nebo jak se tento vůz nakonec bude jmenovat, vyobrazené materiály zcela jistě nepoužije. Bílá kůže, zajímavé obložení výplní dveří nebo kvalitní světlé látkové čalounění zkrátka mají dělat dobrý dojem ve vystaveném konceptu, ve skutečnosti bude muset sériový vůz zamířit se svou úrovní citelně níž. Však jinak by se opět jen těžko vešel do kýženého cenového rozmezí, které prostě není široké.
I po prvním živém setkání zkrátka zůstává více otázek nezodpovězeno nežli naopak a obáváme se, že tento stav změní jen čas, během něhož automobilka přiblíží tento vůz sériovému provedení. Jaké bude, to teprve uvidíme, dobrou zprávou ale je, že alespoň máme od škodovky co očekávat. Pokud se firma nedopustí zásadního přehmatu, měl by z tohoto vozu být pořádný hit. Prostorný, líbivý a levný vůz je přesně to, co většina středoevropských zákazníků vyhledává a Mission L má našlápnuto k tomu právě tato očekávání vyplnit.
Škoda Mission L ze všech myslitelných pohledů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva