Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za hatchback či kombi v akční verzi Trumf připlatíte nad rámec základní výbavy Active 7 000 Kč. Navíc ale dostanete dost výbavy vč. klimatizace.
Škoda Fabia startuje na částce 237 900 Kč v dosti skromném provedení Active. Mladoboleslavská automobilka se však rozhodla po vzoru modelu Yeti řádně zamíchat s nabídkou a za podobnou cenu nabídnout o něco více. Brzy tak začne nabízet provedení Trumf, které v případě hatchbacku startuje na sumě 244 900 Kč. Ten nabídne stále stejný motor 1,0 MPI o výkonu 44 kW/60 koní, přidá ale ale bohatší základní výbavu.
Standardem jsou nyní u verze Trumf klimatizace, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, malý kožený paket (volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy), rádio Blues či patnáctipalcová ocelová kola s ozdobnými „poklicemi“ Dentro. Kromě toho dorazil i paket Mobilita Plus se zárukou rozšířenou na pět let, respektive 100 tisíc kilometrů. To všechno by vás normálně přišlo asi na 32 tisíc Kč, takže zvýhodnění u Trumfu by mělo odpovídat cca 25 tisícům Kč.
Kromě základního tříválce je možné Trumf spojit se silnější verzí motoru o výkonu 55 kW/75 koní, přičemž cena startuje na částce 264 900 Kč. Za 280 900 Kč už je motorizace 1,2 TSI naladěná na 66 kW/90 koní, stejně jako v předchozích dvou případech přitom výbava počítá s pětistupňovým manuálem a karoserií hatchback.
„Trumfový” samozřejmě lze mít i kombík, který je k dispozici od 274 900 Kč, tentokráte se silnějším provedení litrového tříválce. Mimo to se logicky nabízí i příplatková výbava, jednotlivé položky ale nyní neznáme. Škoda prozatím nezveřejnila kompletní ceník.
Dodat tak aktuálně můžeme jen tolik, že kromě modelu Yeti automobilka již výbavu Trumf nabízela v roce 2000, kdy s ní byla spojena Škoda Felicia. Ta přitom dostala nad rámec standardní výbavy zrcátka a kliky v barvě karoserie, ozdobné kryty kol, čtyřramenný volant či centrální zamykání.















Po modelu Yeti je nyní s výbavou Trumf nabízena i Škoda Fabia osazená motory 1,0 MPI či 1,2 TSI
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 11 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins