Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Scout: oficiální informace
19.2.2009 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Je to jen pár dní, co jsme se dozvěděli, že Škoda Auto představí v Ženevě produkční verzi modelu Fabia Scout. Nyní výrobce uvolnil oficiální fotografie a podrobnější informace o použité technice.
„Designová linie Scout je charakteristická individuálním vzhledem a ochrannými prvky, které vozu propůjčují svěží vzhled.” Takto o Scoutech mluví ve svých propagačních materiálech mluví samotný výrobce. Jde tedy primárně o vzhled a psali jsme o tom už v původním textu o Fabii Scout. „Speciálně tvarovaný nárazník a ochranné plastové prvky propůjčují nové verzi praktického kombi robustnější rysy. Ochranné kryty na bocích karoserie a střešní nosič ve stříbrné barvě podtrhují výrazný vzhled vozu Fabia Scout.” Tolik popis vnějších změn z pera firemních propagátorů.
Fabia Scout stojí na kolech z lehké slitiny Arktos, která byla navržena speciálně pro tento model. Na přání se může zákazník namísto 16" kol rozhodnout pro větší 17" provedení se stejným designem. Mezi rozlišovací znaky modelu Fabia Scout patří také mlhové světlomety s corner designem a tónovaná skla.
Pro Fabii Scout jsou připraveny čtyři motory; benzinové o objemu 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 k) a spotřebou 6,5l na 100km a druhý benzinový motor o objemu 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 k) se spotřebou 6,9l na 100km. Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru, výkonem 59 kW (80 k) a spotřebou 4,6l na 100km a dále motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k), který 100km urazí za 4,9l. Oba motory lze vybavit filtrem pevných částic.
V interiéru dominuje čalounění určené výhradně pro tuto designovou linii. Vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu. Pedály mají nerezové plochy s protiskluzovými pryžovými prvky pro zvýšené namáhání.
Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před 4 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 11 hodinami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva