Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Scout: oficiální informace
19.2.2009 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Je to jen pár dní, co jsme se dozvěděli, že Škoda Auto představí v Ženevě produkční verzi modelu Fabia Scout. Nyní výrobce uvolnil oficiální fotografie a podrobnější informace o použité technice.
„Designová linie Scout je charakteristická individuálním vzhledem a ochrannými prvky, které vozu propůjčují svěží vzhled.” Takto o Scoutech mluví ve svých propagačních materiálech mluví samotný výrobce. Jde tedy primárně o vzhled a psali jsme o tom už v původním textu o Fabii Scout. „Speciálně tvarovaný nárazník a ochranné plastové prvky propůjčují nové verzi praktického kombi robustnější rysy. Ochranné kryty na bocích karoserie a střešní nosič ve stříbrné barvě podtrhují výrazný vzhled vozu Fabia Scout.” Tolik popis vnějších změn z pera firemních propagátorů.
Fabia Scout stojí na kolech z lehké slitiny Arktos, která byla navržena speciálně pro tento model. Na přání se může zákazník namísto 16" kol rozhodnout pro větší 17" provedení se stejným designem. Mezi rozlišovací znaky modelu Fabia Scout patří také mlhové světlomety s corner designem a tónovaná skla.
Pro Fabii Scout jsou připraveny čtyři motory; benzinové o objemu 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 k) a spotřebou 6,5l na 100km a druhý benzinový motor o objemu 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 k) se spotřebou 6,9l na 100km. Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru, výkonem 59 kW (80 k) a spotřebou 4,6l na 100km a dále motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k), který 100km urazí za 4,9l. Oba motory lze vybavit filtrem pevných částic.
V interiéru dominuje čalounění určené výhradně pro tuto designovou linii. Vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu. Pedály mají nerezové plochy s protiskluzovými pryžovými prvky pro zvýšené namáhání.
Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku.


Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 6 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 8 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 9 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 11 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva