Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Mégane 2014: facelift má též trojí české ceny, startují na 270 tisících Kč
22.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská modernizace má opět cenu před slevou, po slevě a při započtení bonusu. Zřejmě proto, aby byla více patrná úspora až 55 tisíc.
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. A francouzská automobilka se rozhodla, že zpívat bude českým zákazníkům z plna hrdla. K tomu mu navíc ještě ukáže noty, aby bylo patrné, že falešný není jediný tón. Tak nějak by se asi dala zhodnotit cenová politika Renaultu, která u faceliftovaného modelu Mégane nepočítá pouze s částkami před a po slevě, ale také se speciální akcí „Vyšší výbava za nižší cenu“. V jejím rámci si totiž můžete vyšší úroveň výbavy pořídit za sumu, jakou byste vyplatili za stupeň nižší.
Že byste raději volili transparentnější ceník s jedním sloupečkem? Jsme téhož názoru, jenže poté by prodejci Renaultu rozhodně nemohli argumentovat opravdu výraznou slevou, jakou vám poskytují. Ostatně, za příklad si můžeme vzít hned nejlevnější hatchback s 1,6litrovým motorem o výkonu 110 koní a výbavou Authentique. Před slevou vás totiž vyjde na 299 900 Kč, po ní na 269 900 Kč.
Přesně za tu samou sumu ovšem nově můžete získat stejnou motorizaci ve vyšší výbavě Life, která přihazuje třeba paket Bezpečnost zahrnující tempomat s omezovačem rychlosti nebo 6 airbagů, dále pak přední mlhovky, LEDky pro denní svícení, sedadlo řidiče s bederní opěrkou nebo audio systém s čtyřmi reproduktory a portem na USB. Standardní cena vozu přitom činí 324 900 Kč (294 900 Kč po první slevě), což při dané akci představuje bonus ve výši 55 tisíc.
Danou politiku Renault neuplatňuje pouze u pětidveřového hatchbacku, ale také u kombíku a kupé. V případě třídvířka lze ovšem tímto způsobem zlevnit pouze vyšší výbavové stupně GT Style a Zen, u nejpraktičtějšího modelu v nabídce ale „Vyšší výbava za nižší cenu“ nechybí i na úrovni Life. Přičemž oproti pětidvířku si připlatíte 25 tisíc, první cena po slevách tak začíná na částce 294 900 Kč.
Vraťme se ale zpátky ke standardnímu hatchbacku, u kterého si představíme i zmiňované výbavy Zen a GT Style. První jmenovaná přihazuje třeba 16palcová litá kola, dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrické stahování zadních oken, dešťový a světelný senzor nebo kapsy na zadní straně předních sedadel, přičemž startuje sumou 294 900 Kč. Opět za motorizaci 1,6 a po všech slevách.
Úroveň GT Style si pak můžete pořídit za 297 400, přičemž navíc dostáváte především šedě lakované doplňky karoserie a 16palcové ráfky. To samé lze říci také o třídveřové nebo praktické verzi Renaultu Mégane, přičemž kupé na této úrovni startuje částkou 307 400 Kč, zatímco kombík máte za 322 400 Kč.
K dispozici jsou samozřejmě kromě zmiňovaného motoru také další pohonné jednotky (1,2 TCe, 1,5 dCi a 1,6 dCi), sáhnout můžete i po dvouspojkové automatické převodovce (u všech verzí za příplatek 20 tisíc korun). Mimo to nechybí ani příplatková výbava, kde trůní třeba navigace za 13 700 Kč.
Mimo to je na výběr také originální příslušenství (kupodivu pouze pro hatchback a kombík, nikoliv pro kupé), do kterého spadá třeba chladicí box na 24 litrů (za 2 690 Kč) nebo DVD přehrávač (za 10 290 Kč). Další detaily jako obvykle naleznete v oficiálních cenících, které si můžete stáhnout ze stránek českého zastoupení pro pětidvéřový hatchback (PDF, 470 kB), třídvéřový hatchback alias kupé (PDF, 405 kB) a kombík (PDF, 479 kB).
Faceliftovaný Renault Mégane vstupuje na český trh ve třech karosářských verzích a s trojí cenou
Unikátem v ceníku kupé, hatchbacku i kombíku je výbava GT Style, která přihazuje především šedé doplňky karoserie a 16palcová litá kola lakovaná ve stejném designu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024 - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nejčtenější články
- Stylové SUV-kupé Renaultu dnes jako ojeté koupíte už za 350 tisíc. Spolehlivostí neohromí, ale vypadá šik
26.11.2024 - Nové fotky mýty opředené sbírky tisíců superaut sultána Bruneje dosvědčují, že je přesně tak šílená, jak se traduje
27.11.2024 - Mercedes jde ve stopách VW a oznámil tvrdé škrty. Chce ušetřit desítky miliard ročně, nevylučuje ani zavírání továren
27.11.2024 - Porsche potvrdilo návrat ke spalovacím motorům i u chystaných elektrických aut. Otázkou už je jen, kdo dostane černého Petra
27.11.2024 - Nissan má na záchranu maximálně rok a pár měsíců, říká manažer firmy, v automobilovém byznysu se věci kazí rychle
27.11.2024
Živá témata na fóru
- 532 / 5.000 Vybíráte to správné vozidlo Tatra do těžkého terénu? 12.27. 03:36 - tacticmolt
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien