Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Laguna Coupé 2012 facelift: pět rozdílů nehledejte
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Francouzi představili na boloňském autosalonu přepracovanou Lagunu Coupé. Nikdo si ale nevšiml, že je jiná, dokud to sami neřekli.
Renault pilně pracuje na rozsáhlé, i když nijak radikální obměně svých vozů. Za posledních pár měsíců tu máme omlazovací program pro Twingo, Scénic i jeho prodlouženou verzi Grand, zaznamenali jsme únik fotografie modernizovaného Méganu, byla představena speciální varianta Mégane Coupé-Cabriolet Floride a nyní můžeme oficiálně představit faceliftovanou Lagunu Coupé.
K snad už povinným a patrně i lehce okoukaným cvikům skoro každého omlazeného vozu patří poslední dobou LED umístěné buď někde v předním nárazníku anebo (jako v tomto případě) přímo v jednom celku se světlometem. Nevyhnula se jim ani dvoudveřová Laguna, přestože její praktičtější pětidveřové modely se bez nich obešly. Jinak ale budete mít docela problém mladší a starší provedení od sebe odlišit. Kromě těch diod se objevila ještě nová 17“ kola, která se budou montovat standardně, pak tu máme možnost objednat si pro verze GT 4Control a Initiale lak Pearlescent White, který byl kdysi vyhrazen jen pro zvláštní edici Monaco GP.
Úpravy v interiéru jsou rovněž spíše zanedbatelné, než hodné zmínky, ale když už se „nové“ Laguně Coupé věnujeme, vězte, že v kabině se objevily viditelné švy na palubní desce a lehké vylepšení audio-systému. Ani v nabídce pohonných jednotek se konstruktéři nepřetrhli. Laguna dostala přepracovaný dvoulitrový diesel dCi s výkonem 150 koní, k tomu stop-start, systém rekuperace brzdné energie a celé to dohromady stačilo v testu normované spotřeby na průměrných 4,5 litru na sto.
V této chvíli se tři roky stará a ve francouzském městě Sandouville produkovaná Laguna Coupé odporoučí. Mírně omlazená nástupkyně s novým pohledem se v prodejnách ve 30 státech světa objeví již v únoru, přičemž jako první můžou objednávat Francouzi - už tento týden.
Jeden přepracovaný diesel, LED, švy na palubce, jiná kola a to je asi tak všechno
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch