Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault KWID zamíří do výroby jako malé SUV, dveře i sedadla budou normální
19.5.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kde koncept nabízel křídlové dveře a posez ve stylu McLarenu F1, tam se produkční verze bude snažit zaujmout přeplňovanými tříválci.
Kompaktní crossovery a SUV jsou v současné době v kurzu, přičemž výhled na příští roky nevypadá jinak. Není proto divu, že do daného segmentu míří čím dál tím více nových modelů. V případě takového Renaultu můžeme zmínit třeba Captur, jen jeden zástupce však značce zjevně nestačí. Proto bychom se měli dočkat produkční verze konceptu KWID. Ten se sice pyšnil jen 3,6metrovou délkou, do showroomů by ale nakonec měl zamířit s poněkud zvětšenými dimenzemi.
Francouzská novinka by měla narůst někam ke čtyřem metrům, ve srovnání s Renaultem Captur tak bude jen o 150 mm kratší. Vůči konceptu pak bude vizuálně mnohem zdrženlivější. Za vzhůru výklopné křídlové dveře tak můžeme rovnou zapomenout, stejně jako se jistého umravnění dočká přední nárazník. Dvoubarevné schéma pak sice zůstane zachováno, druhý odstín se však omezí jen na střechu, boční prolisy a ochranné pláty předního a zadního nárazníku.
Zapomenout pak můžeme rovněž na unikátní konfiguraci sedadel, jenž odkazovala na legendární McLaren F1, přivítat bychom ovšem mohli černé plasty lemující spodek karoserie. Pod kapotu se pak nastěhují maloobjemové pohonné jednotky z Renaultu Twingo, mezi nimiž nebude chybět ani poslední verze 0,9litrového tříválce, která by přitom měla produkovat buď 90 resp. 95 koní v turboprovedení TCe nebo 70 koní jako atmsférický SCe.
Po stránce cenové by pak základní verze Renaultu KWID měla startovat okolo 11 500 GBP (cca 379 500 Kč), čímž dává modelu Captur dostatek prostoru na existenci. Pokud přitom vše půjde jako na drátkách, pak se francouzské novinky dočkáme v showroomech již v roce 2016.

Produkční verze se oproti konceptu výrazně umravnila...
...na vzhůru výklopné dveře či trojici sedadel v kabině tak můžeme rovnou zapomenout
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 9 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 11 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včeraRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva