Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Koleos 2014: drobný facelift přinesl nové logo, barvy a výbavu
20.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Zvenčí francouzsko-korejskou modernizaci prakticky nepoznáte, uvnitř se otiskla do větší výbavy. Mechanicky zůstává vše při starém.
Renault Koleos bychom z fleku mohli nazvat nejglobálnějším modelem světa. Vyráběn je totiž v Jižní Koreji, přičemž jeho aktuální facelift jsme poprvé zachytili v Číně. Nyní se na autosalonu v argentinském Buenos Aires modernizovaná verze představila oficiálně. Odtud kompaktní SUV zamíří do Evropy, kde si jej konečně budete moci koupit i vy. Toto cestování se ale zdá být trochu zbytečné, neboť ve srovnání se stávající verzí toho facelift ve skutečnosti mnoho nového nepřinese - zvenčí se změnila pouze čelní maska s větším logem.
O trochu více se Renault rozparádil v interiéru, kde se objevuje nové čalounění nebo multimediální systém R-Link. Jeho součástí přitom není pouze sedmipalcový dotykový displej, ale i systém detekce slepých úhlů BSW (Blind Spot Warning). Další výbava pak zahrnuje zpětnou kameru, bezklíčový vstup a startování, asistenta pro rozjezdy do kopce i pro jeho následné sjíždění nebo audio systém Bose. To jsou ale prvky, které byly k mání i před faceliftem.
To samé platí o nabídce poháněných náprav, kdy výkon může směřovat jen na tu přední či na obě. Stejná situace platí i u motorů. Nadále tak bude hlavně na evropských trzích k mání dvoulitrový turbodiesel o výkonu 150 nebo 175 koní, jiné země dostanou i 2,5litrový benzinový čtyřválec produkující 170 koní.
Tím francouzsko-korejská modernizace víceméně končí, neboť změny uzavírá pouze nabídka nového odstínu Ebony Brown a nových litých kol v dvoubarevném provedení (obojí vidíte na fotkách). Měnit se tak zřejmě nebudou ani ceny, které momentálně startují pod šesti sty tisíci za verzi s pohonem předních kol a výkonem 150 koní.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.
Aktuální facelift Renaultu Koleos patří k těm neviditelným. Zvenčí je totiž nová jen maska a litá kola, zatímco uvnitř se pouze rozšířila výbava
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 7 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025 - Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025 - VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 18:40 - Brus
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 18:39 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus