Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Kadjar na 86 nových fotkách, známe už i první ceny
22.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ve své domovině vychází přepracovaný Nissan Qashqai minimálně na 629 000 Kč. Na českém trhu by ale Kadjar mohl startovat pod půl milionem korun.
Nový francouzský crossover jsme si představili již opravdu důkladně. Dozajista tedy víte, že postaven byl na základech Nissanu Qashqai a jeho design ovlivnil menší Captur. Stejně tak nepřekvapí ani selekce pohonných jednotek, která počítá s přeplňovanou benzinovou jedna-dvojkou Energy TCe a 1,5litrovým turbodieselem Energy dCi 110 nebo jeho lehce objemnějším a výkonnějším kolegou Energy dCi 130. Jedinou neznámou jsou tak víceméně jen ceny a úrovně výbav, které si představíme nyní.
Dané představení ale vezmeme přeci jen trochu šmahem, nejedná se totiž o ceník český, nýbrž ten francouzský. Ve své domovině přitom Kadjar startuje na částce 22 990 Eur (cca 629 000 Kč), což je vůči dárcovskému Nissan Qashqai skutečná „pálka“. Japonský crossover je totiž v českých luzích a hájích k mání již za 384 900 Kč. Pravda, v tu chvíli sice jeho 1,2litrový čtyřválec DIG-T produkuje koní jen 115 vůči 130 francouzským, i tak je ale rozdíl opravdu razantní.
Abychom ovšem lépe odhadli českou sumu Renaultu Kadjar, budeme se soustředit na rozdíly mezi tuzemským a francouzským ceníkem modelu Captur. Ten je ve výbavě Life a s motorem Energy TCe 90 v zemi galského kohouta k mání za 16 300 Eur, tedy v přepočtu za nějakých 446 tisíc korun. V tuzemských luzích a hájích jej ovšem můžete pořídit již za 309 900 Kč, tedy o podstatných 136 tisíc korun resp. více než 30 procent levněji.
Pokud tedy daný rozdíl aplikujeme i na většího sourozence, pak se dostáváme pod půl milionu korun, což nejspíše bude odpovídat i realitě. Taková suma je totiž dobrá pro marketingové oddělení, které se tak bude moci pochlubit tím, že nový Kadjar startuje „již od“. Tím bychom ale ceny mohli považovat za probrané, bližší detaily o částkách vyžadovaných ve Francii za jednotlivé motorizace a výbavy najdete níže.
My přitom dodáváme, že základní úroveň Life dostala do vínku manuální klimatizaci, tempomat, audio systém s hlasovým ovládáním, kůží obšitý volant či 17palcová litá kola. Na stupni Zen pak dále dostáváte třeba zadní parkovací senzory, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, monitoring jízdny ve zvoleném pruhu, detekci dopravního značení či zatmavená zadní okna.
Dále tu máme úroveň Business, jejíž součástí jsou i přední parkovací senzory či multimediální systém R-Link 2. Na vrcholné úrovni Intens pak pro změnu nechybí ani polokožené čalounění, čelní LEDky nebo 19palcová litá kola. Kromě toho je pak ve Francii k mání série Edition One, která vychází ze stupně Zen, k němuž přidává R-Link 2 nebo 19palcová kola.

Renault Kadjar má již i první ceny, ve své domovině vychází v přepočtu na 629 tisíc korun. Na českém trhu ale bude podstatně levnější
Kromě cen máme k dispozici také pořádnou sadu fotek, která naznačuje i schopnosti v terénu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před hodinou„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva