Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Kadjar na 86 nových fotkách, známe už i první ceny
22.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ve své domovině vychází přepracovaný Nissan Qashqai minimálně na 629 000 Kč. Na českém trhu by ale Kadjar mohl startovat pod půl milionem korun.
Nový francouzský crossover jsme si představili již opravdu důkladně. Dozajista tedy víte, že postaven byl na základech Nissanu Qashqai a jeho design ovlivnil menší Captur. Stejně tak nepřekvapí ani selekce pohonných jednotek, která počítá s přeplňovanou benzinovou jedna-dvojkou Energy TCe a 1,5litrovým turbodieselem Energy dCi 110 nebo jeho lehce objemnějším a výkonnějším kolegou Energy dCi 130. Jedinou neznámou jsou tak víceméně jen ceny a úrovně výbav, které si představíme nyní.
Dané představení ale vezmeme přeci jen trochu šmahem, nejedná se totiž o ceník český, nýbrž ten francouzský. Ve své domovině přitom Kadjar startuje na částce 22 990 Eur (cca 629 000 Kč), což je vůči dárcovskému Nissan Qashqai skutečná „pálka“. Japonský crossover je totiž v českých luzích a hájích k mání již za 384 900 Kč. Pravda, v tu chvíli sice jeho 1,2litrový čtyřválec DIG-T produkuje koní jen 115 vůči 130 francouzským, i tak je ale rozdíl opravdu razantní.
Abychom ovšem lépe odhadli českou sumu Renaultu Kadjar, budeme se soustředit na rozdíly mezi tuzemským a francouzským ceníkem modelu Captur. Ten je ve výbavě Life a s motorem Energy TCe 90 v zemi galského kohouta k mání za 16 300 Eur, tedy v přepočtu za nějakých 446 tisíc korun. V tuzemských luzích a hájích jej ovšem můžete pořídit již za 309 900 Kč, tedy o podstatných 136 tisíc korun resp. více než 30 procent levněji.
Pokud tedy daný rozdíl aplikujeme i na většího sourozence, pak se dostáváme pod půl milionu korun, což nejspíše bude odpovídat i realitě. Taková suma je totiž dobrá pro marketingové oddělení, které se tak bude moci pochlubit tím, že nový Kadjar startuje „již od“. Tím bychom ale ceny mohli považovat za probrané, bližší detaily o částkách vyžadovaných ve Francii za jednotlivé motorizace a výbavy najdete níže.
My přitom dodáváme, že základní úroveň Life dostala do vínku manuální klimatizaci, tempomat, audio systém s hlasovým ovládáním, kůží obšitý volant či 17palcová litá kola. Na stupni Zen pak dále dostáváte třeba zadní parkovací senzory, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, monitoring jízdny ve zvoleném pruhu, detekci dopravního značení či zatmavená zadní okna.
Dále tu máme úroveň Business, jejíž součástí jsou i přední parkovací senzory či multimediální systém R-Link 2. Na vrcholné úrovni Intens pak pro změnu nechybí ani polokožené čalounění, čelní LEDky nebo 19palcová litá kola. Kromě toho je pak ve Francii k mání série Edition One, která vychází ze stupně Zen, k němuž přidává R-Link 2 nebo 19palcová kola.
Renault Kadjar má již i první ceny, ve své domovině vychází v přepočtu na 629 tisíc korun. Na českém trhu ale bude podstatně levnější
Kromě cen máme k dispozici také pořádnou sadu fotek, která naznačuje i schopnosti v terénu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před hodinou - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před hodinou - Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před 2 hodinami - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch