Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Fluence 2013 je na českém trhu s trojí cenou, začíná na 264 900 Kč
8.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská automobilka představila české ceny modelu Fluence 2013. Orientace v nich není snadná, ve výsledku jsou ale zajímavější než před faceliftem.
O faceliftu Renaultu Fluence jsme začali informovat již loni v létě. Právě v té době si totiž premiéru odbyl modernizovaný Samsung SM3, korejské dvojče francouzského sedanu. V evropské verzi, tedy už jako Renault, se pak vůz představil na podzim, přičemž rozdílů oproti předchůdci je na mezigenerační facelift tak nějak přiměřeně. Nová je čelní maska nebo digitální přístroje v kabině, rozšířena pak byla nabídka litých kol. Absolutně odlišný je však přístup k cenové politice, který značka zveřejnila na dnešní tiskové konferenci. Do segmentu, kde operuje Citroën C-Elysée, Peugeot 301 nebo třeba Škoda Rapid, totiž svou novinku vysílá již 264 900 Kč.
Jde formálně o akční zaváděcí cenu (dlouholeté zavádění později vystřídá rovnou výprodej skladových zásob...), i původních 289 900 Kč je však nižší částka než tři sta tisíc korun, které francouzská automobilka požadovala za Fluence před faceliftem. Těch slev je však protentokrát o trochu více. V rámci nabídky „Renault Vám nyní dává víc“ totiž můžete dostat vyšší výbavu, než si původně vyberete, ovšem za stejnou cenu. Standardně byste tak za Fluence 1,6 s výkonem 110 koní a základní výbavou Authentique platili 290 tisíc Kč, v rámci akční nabídky však může být váš již za 265 tisíc korun ve vyšší výbavě Expression.
Zatímco tak v základu byste dostali „jen“ ABS, přední, boční a hlavové airbagy, úchyty Isofix, manuální klimatizaci, zrcátka a přední okénka v elektrice, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo rádio s přehrávačem CD a MP3 a portem na USB, nově to navíc může být ještě ESP, tempomat, přední mlhovky, elektrické ovládání zadních oken nebo dělená zadní sedadla. Vyjma benzinového motoru přitom s touto výbavou můžete zvolit také turbodiesel 1,5 dCi, který vás v rámci zaváděcího bonusu vyjde na 329 900 Kč, při využití služeb Renault Finance pak papírově jen na 309 900 Kč.
Obě pohonné jednotky jsou rovněž k dispozici ve výbavách Dynamique a Privilige, přičemž i v těchto případech přichází ke slovu dvojí sleva. Renault Fluence 1,6 Dynamique tak lze pořídit již za 284 900 Kč, zatímco za verzi 1,5 dCi ve stejné výbavě dáte 339 900 Kč. Pokud přitom namísto manuálu upřednostníte automat EDC, připlatíte si dalších 30 000 Kč. Což platí také při přechodu na výbavu Privilege.
Kromě těchto pohonných jednotek je s dvěma nejvyššími výbavami dodáván také turbodiesel 1,6 dCi o výkonu 130 koní. Tento model ve verzi Dynamique vychází na 414 900 Kč nebo akčních 384 900 Kč, přičemž oproti výše zmíněnému přihazuje ještě 16palcová litá kola, výškově a podélně stavitelný volant nebo dvouzónovou klimatizaci. Fluence Privilige za akční cenu 414 900 Kč pak mimo jiné přihazuje třeba zadní parkovací senzory.
Sáhnout samozřejmě můžete po rozsáhlé příplatkové výbavě, kde nechybí ani konkrétně zaměřené pakety. Adventure Pack vám tak přinese třeba nosič kol nebo hliníkové střešní tyče, zatímco ve Family Packu se skrývají dva videopřehrávače a dvě obrazovky. Ceny se liší podle zvolené výbavy, přičemž ze stránek českého Renaultu si můžete stáhnout kompletní ceník (PDF, 331 kB) pro lepší představu.
Tu se ostatně budoucím majitelům faceliftovaného modelu Fluence snaží udělat automobilka i v rámci budoucích provozních nákladů. V prvním roce by vás tak nový sedan měl stát jen 1 290 Kč, za pět let vlastnictví pak utratíte 21 160 Kč. Plus palivo a všechny poplatky státu, samozřejmě.


















Renault Fluence vstoupil na český trh s novou cenovou politikou, za cenu základního modelu tak můžete mít vyšší výbavu Expression
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 7 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 2 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 4 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 5 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 7 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 15:42 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins