Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou

Vrcholná verze francouzského crossoveru dostala do vínku kromě bohatší výbavy i systém Extended Grip a celoroční pneu. Startuje na 412 900 Kč.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou

21.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vrcholná verze francouzského crossoveru dostala do vínku kromě bohatší výbavy i systém Extended Grip a celoroční pneu. Startuje na 412 900 Kč.

Francouzská automobilka poměrně v tichosti uvedla na evropské trhy novou verzi Renaultu Captur. Ta se pyšní přízviskem X-Mod, za čímž můžeme hledat elektronickou kontrolu trakce Extended Grip se třemi režimy nastavení. Vybírat přitom můžete mezi standardním módem, režimem pro zhoršený povrch nebo programem Expert, který by vám alespoň podle výrobce měl zaručit průchodnost takřka jakýmkoliv terénem i navzdory pohonu pouze předních kol.

Kromě elektronické trakce se verze X-Mod pyšní ve standardu ještě 17palcovými litými koly osazenými celoročními pneumatikami, tím ale zásadní odklon oproti standardu končí. Veškeré další změny jsou již spojeny s bohatší standardní výbavou, do které byl zařazen třeba interiérový paket v červené barvě. Počítat můžete rovněž s multimediálním a navigačním systémem R-Link se šesti reproduktory.

Očekávat lze také automatickou klimatizaci, kůží potažený výškově i podélně stavitelný volant, zadní parkovací senzory nebo dvoubarevně lakovanou karoserii. Za zpětnou kameru je však již třeba připlácet (4 000 Kč), což ostatně platí také o koženém čalounění (25 000 Kč) nebo vyhřívání předních sedadel (5 000 Kč). Dokoupit ovšem můžete i kilometry ke standardní pětileté záruce.

I bez příplatkové výbavy vás ovšem Renault Captur X-Mod nevyjde levně. Základní motorizace Energy TCe 90 osazená tříválcovým motorem o výkonu 90 koní totiž v českých luzích a hájích vychází na 412 900 Kč. Mimo to můžete v rámci benzinových výparů sáhnout i po 1,2litrovém čtyřválci Energy TCe 120, jehož výkon 120 koní spřažený s automatem EDC vychází na 464 900 Kč.

V případě, že toužíte po „producentovi sazí“, máte na výběr hned dvě verze 1,5litrového dieselového agregátu. Ta slabší produkuje 90 koní, přičemž v kombinaci s manuální převodovkou vás bude stát 482 900 Kč. Spřáhnout ji ovšem můžete rovněž s automatem, v té chvíli cena vyšplhá na 517 900 Kč. Silnější turbodiesel o výkonu 110 koní je pak k mání za 499 900 Kč.

Bližší informace se jako vždy dozvíte z oficiálního ceníku (PDF 810 kB), který je možné stáhnout z webu českého zastoupení. My přitom jen dodáme, že Renault nyní nabízí některé pakety zcela zdarma, pročež tak již za 339 900 Kč můžete pořídit Renault Captur ve druhé nejnižší výbavě Zen, ovšem osazený automatickou klimatizací a dešťovým i světelným senzorem.


Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou - 1 - Renault Captur Xmod prvni foto 01Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou - 2 - Renault Captur Xmod prvni foto 02Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou - 3 - Renault Captur Xmod prvni foto 03Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou - 4 - Renault Captur Xmod prvni foto 04Renault Captur X-Mod: elektronická trakce již zná české ceny, nízké nejsou - 5 - Renault Captur Xmod prvni foto 05
Renault Captur X-Mod dostal do vínku systém Extended Grip, celoroční pneu a bohatou standardní výbavu. Levný tedy rozhodně není

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.