Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Range Rover Evoque Convertible je venku, má plátěnou střechu a vysokou cenu
9.11.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Otevřený Evoque dostane jen ty nejsilnější motory. Zvládne to, co každý jiný Evoque, ale navíc bude pořádně těžký a drahý.
Range Rover Evoque Convertible je realitou. Ne že by to někoho překvapovalo, když se tento stroj dostal na svět už dříve díky špionážním fotkám z natáčení reklamy, jeden z našich čtenářů potkal sériovou verzi na D1 a koncept je starý už tři roky. Pořádné fotky a informace o sériové verzi ale máme k dispozici až nyní s jejím oficiálním odhalením.
Výstavní debut si tento stroj odbude koncem listopadu v Los Angeles, příliš mnoho informací už ale autosalon nepřidá, víme toho spoustu. Nejpodstatnější rozdíl oproti verzím s pevnou střechou je pochopitelně právě plátěná střecha, která se složí za 18 vteřin a natáhne za 21 a můžete s ní manipulovat až do rychlosti 50 km/h.
Ubrala na prostoru zavazadelníku, který je nyní přístupný malým otvorem v zádi auta. Má 251 litrů, o nějaké dvě stovky méně než klasický třídveřový Evoque, a zda je střecha složená či natažená, jeho velikost to neovlivní. Nějakou bagáž pojme, není to jen na tři bílé košile a ruličku stoeurovek, ale pomůže, pokud jste zdatní v Tetrisu.
Změny jsou také ve struktuře auta, máme tu zesílené A-sloupky a zpevněnou spodní část karoserie pro lepší torzní tuhost. A samozřejmě něco váží také mechanismus střechy, konkrétně prý 68 kg. Ve výsledku je skalpovaný Evoque o 270 kg těžší než verze s pevnou střechou.
Pod kapotou si nebude možno moc vybírat, Evoque Convertible bude vrcholový model, takže tu budou jen nejsilnější motory. Benzínový dvoulitr o 240 koních a devítistupňový automat bude jedinou volbou pro USA, v Evropě bude k mání také diesel TD4 Ingenium o 180 koních. Jakkoliv se diesel v kabrioletu může zdát jako naprostý nesmysl, Evoque Convertible není ani zdaleka první.
Po stránce výbavy v kabině nečekejme velké změny oproti ostatním Evoque, až na nový displej infotainmentu. Ten má úhlopříčku 10,2" a posádka jím může ovládat nový palubní systém InControl Touch Pro, který se postupně bude dostávat do všech aut Jaguaru Land Roveru.
Do Los Angeles si Britové nenechali ani první ceny, známe již americký i britský základ. V USA s benzínovým dvoulitrem přijde Evoque Convertible nejméně na 50 475 dolarů, tedy cca 1,25 milionu korun. V Británii bude základem diesel a přijde kompletně včetně přihlášení na 47 500 liber, tedy cca 1,77 milionu korun. Českou cenu odhadujeme někam blíže té britské...















































Evoque Convertible zaujme, ale zájemci si musí připravit pořádný balík
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včeraKia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025Nové BMW M5 kombi dostalo ostudně nakopáno od 6 let starého soka druhé bavorské značky, svůj výkon zabilo absurdní hmotností
14.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. včera 21:24
- Aleix Espargaro s wild card v Jerezu včera 20:51
- WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit? 17.4.2025
- Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce 16.4.2025
- Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem 16.4.2025
Nejnovější články
Žaloba odhalila další úskalí vzdálené moci výrobců nad vašimi auty, Tesla tak má podvádět se zárukami
před 10 hodinamiRychlý a mohutný úpadek nizozemského automobilového parku už teď ukazuje, co pod tíhou zelené ideologie stihne celou EU
před 11 hodinamiČíňané obsadí každý segment, na který Evropané zanevřou, jejich nový sexy kombík nabízí za cenu základní Octavie opravdu hodně
včeraMini otočilo, se spalovacími motory neskončí. Bez nich by mnohde ani nemělo co prodávat
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva