Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Projděte si kompletní české ceny a výbavy VW Golf 2017, nabídka je ohromná
24.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný Golf toho i na českém trhu nabízí tolik, že by se v tom jeden ztratil. K dispozici je dokonce i verze R s šesti a osmi dveřmi.
České ceny většiny variant faceliftovaného Volkswagenu Golf jsme vám ukázali už minulý týden, kdy je předčasně odhalil jeden prodejců. Sice jsme se tak touto cestou dozvěděli o tom, kolik novinka bude stát a také o překvapivém příchodu Golfu poháněného novým motorem 1,5 TSI Evo, podrobnosti o tom, co za své peníze dostanete, ale zůstaly neznámé. Tehdy se mluvilo o tom, že tuzemské zastoupení VW veškeré další informace zveřejní tento týden a dočkat jsme se měli též spuštění konfigurátoru.
Částečně se tak i opravdu stalo, byť po klasickém ceníku budete na stránkách českého Volkswagenu i nadále pátrat marně. Konfigurátor pro je ale v provozu, přičemž se snaží být uživatelsky přívětivý zejména vůči těm, kdo vědí, co přesně chtějí. Pokud tedy toužíte třeba po hatchbacku s benzinovým motorem, manuálem a pohonem předních kol, stačí pár kliknutí a výběr je před vámi.
Zaškrtnout lze samozřejmě všechny možnosti, stejně tak můžete navíc přistoupit k vzájemnému porovnávání jednotlivých úrovní výbavy. Právě na jejich obsah se dnes zaměříme, protože ceny, které známe z minulého týdne, skutečně jsou oficiální. Startuje se tedy opravdu na 411 900 Kč, za což dostáváte hatchback s litrovým tříválcem o výkonu 110 koní, šestistupňový manuál a stupeň výbavy Trendline.
Standardem jsou na této úrovni 15palcová ocelová kola, kůží obšitý volant, látkové čalounění, automatická klimatizace, rádio Composition Colour v kombinaci s 6,5palcovým barevným dotykovým displejem, kompletní sada airbagů včetně kolenního pro řidiče, systém detekce únavy řidiče, palubní počítač Plus, elektronický diferenciál XDS a LEDky pro denní svícení.
Trendline je spojen s benzínovým tříválcem, pokud chcete jiný motor, musíte zamířit na úroveň Comfortline. V ní jsou zahrnuty litá kola, jejich velikost se však liší mezi 15 a 16 palci v závislosti na zvolené motorizaci. S motorem 1,0 TSI (od 457 900 Kč) jsou menší, u dvoulitrového dieselu naladěného na 150 koní (od 555 900 Kč) lze již počítat s většími. K dispozici jsou dále motory 1,4 TSI se 125 koňmi (475 900 Kč) nebo 150 koňmi (505 900 Kč) a také zmiňovaný 1,5 TSI Evo zde jen se 130 koňmi (494 900 Kč). Mozaiku doplňuje druhý diesel 1,6 TDI (115 koní) za nejméně 513 900 Kč.
Další výbavové rozdíly se skrývají zejména v odlišných dekorech či čalounění, přikročíme tedy rovnou k vrcholné úrovni Highline. Zde se již počítá jen s 16palcovými ráfky, větší lze ale pořídit za příplatek. Mimo to je již standardem akustický parkovací systém Parkpilot, adaptivní tempomat s funkcí Front Assist a City Break či rádio Composition Media a 8palcový displej. Světla jsou ale stále halogenová. Na této úrovni se startuje na sumě 558 900 Kč za jedna-čtyřku TSI se 150 koňmi, stejně výkonný nový 1,5litrový čtyřválec TSI Evo vychází na 571 900 Kč. Diesely zastupují opět 1,6 TDI a 2,0 TDI za nejméně 566 900 Kč resp. 608 900 Kč.
Dále v nabídce figurují varianty R-Line Comfortline a R-Line Highline, v jejichž případě jednotlivá výbava odpovídá již jmenovaným úrovním. Odlišnosti najdete ve vzhledu, neboť s nimi přichází výraznější bodykit a 17palcová litá kola. Uvnitř pak nechybí sportovní sedadla. Ceny startují na částce 482 900 Kč za R-Line Comfortline s motorem 1,0 TSI a končí na 618 900 Kč za R-Line Highline s motorem 2,0 TDI.
Ve všech případech byla dosud řeč o cenách vozu s pěti- nebo šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. Sedmistupňové DSG cenu pokaždé navyšuje o 60 tisíc korun, u některých verzí lze sáhnout i po pohonu 4x4, který cenu zvyšuje o 70 tisíc Kč. Pokud namísto hatchbacku zatoužíte po kombíku, na všech úrovních připlácíte 30 tisíc Kč.
Ani tímto ale nabídka nekončí, dále tu máme verze GTI, GTI Performance, GTD a R. Ve všech případech dostáváte na výběr třídveřovou nebo pětidveřovou karoserii, u zbytku nabídky je k mání pouze pětidvířko. Samozřejmostí je ve všech případech výkonný motor, který může být doplněn manuální či automatickou převodovkou. „eRko“ má standardně pohon všech kol.
Ceny startují na 692 900 Kč za GTI s výkonem 230 koní, tedy stejně jako verze GTI Performance. Ovšem pouze za předpokladu, že sáhnete po manuálu, s automatem je vyšší provedení naladěno na 245 k. To je s oběma převodovkami vybaveno mechanickou uzávěrou na předních kolech či 12,3palcovým virtuálním kokpitem uvnitř.
Pro úplnost pak jen dodáme, že Golf GTD je k dispozici od 687 900 Kč, Golf R pak od 989 900 Kč. V jeho případě je třeba odpustit českému zastoupení jistého „tiskařského šotka“, který ovlivnil počet dveří. Pod číslovkami 3 a 5 se objevuje provedení s automatem, základní manuál je třeba hledat pod číslovkami 6 a 8. Tím ale končíme, nyní již mohou odstartovat vaše hrátky v konfigurátoru - k dispozici jsou jeden pro hatchback a druhý pro kombík. Možností voleb je tu vážně spousta...
Nabídka verzí inovovaného Golfu je skoro nekonečná. Najde se i... provedení s 6 a 8 dveřmi
Uniklé přehledy cen vybraných verzí VW Golf 2017 z minulého týdne
Volkswagen Golf 2017 s paketem R-Line
Volkswagen Golf Variant 2017
Volkswagen Golf Variant 2017 s paketem R-Line
Volkswagen Golf GTI 2017
Volkswagen Golf GTD 2017
Volkswagen Golf GTD Variant 2017
Volkswagen Golf R 2017
Volkswagen Golf R Variant 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 2 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 3 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 08:19 - Zajda
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus