Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 Turbo 2016: facelift unikl skrze patentové snímky, má mít 600 koní
26.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ne, to vážně nejsou snímky současného Turba, jen se designéři Porsche moc nepředřeli. Upravené je zejména zadní křídlo, pod ním pracuje silnější motor.
O chystaném faceliftu Porsche 911 již víme. Také je obecně známo, že vizuální změny nebudou velké. Designéři Porsche se tedy moc nepředřeli, ale o to větší porci práce odvedli motoráři. Všechny varianty kromě GT3 a GT3 RS budou poháněny přeplňovanými plochými šestiválci o menších objemech, ale vyšších výkonech než mají nyní.
Později po představení „běžných” 911 se změnami, které podle některých informací má symbolizovat změna označení z 991 na 992, přijde také faceliftované Turbo. Podle dostupných zpráv ho uvidíme na autosalonu ve Frankfurtu v září 2015; kdy se ukáží ostatní devětsetjedenáctky, nevíme, ale nemůžeme vyloučit březnovou Ženevu. Turbu dvě dmychadla zůstanou, podle dostupných informací by ale měla z 3,8litrového šestiválce dolovat přes 600 koní, tedy o nejméně čtyřicet více oproti současnosti, a až 800 Nm.
Na uniklých patentových snímcích vidíme designové změny, pokud se budeme hodně snažit je najít, např. v předním nárazníku. Ten se trochu přiblížil tomu na Boxsteru a Caymanu. Jen o málo výraznější jsou úpravy vzadu, kde se zvětšilo přítlačné křídlo a dostalo malá křidélka na oba konce kvůli lepší aerodynamice.
Běžnější devětsetjedenáctky po designové stránce budou odlišnější jen stěží, na starších špionážních fotkách jsou totiž maskována jen místa, ve kterých vidíme změny na patentových obrázcích „nového” Turba. O nějakém reálném omlazení vizáže se tedy nebude dát moc mluvit, revoluce pod kapotou by ale mohla posun k označení 992 - nebo aspoň 991,5 - ospravedlnit.
Patentové snímky nové 911 Turbo ukazují, že změny budou zejména v technice
Vizáž se více nezmění ani u ostatních verzí 911, jak naznačují maskovaná místa na již dříve zachyceném prototypu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva