Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 Turbo 2016: facelift unikl skrze patentové snímky, má mít 600 koní
26.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ne, to vážně nejsou snímky současného Turba, jen se designéři Porsche moc nepředřeli. Upravené je zejména zadní křídlo, pod ním pracuje silnější motor.
O chystaném faceliftu Porsche 911 již víme. Také je obecně známo, že vizuální změny nebudou velké. Designéři Porsche se tedy moc nepředřeli, ale o to větší porci práce odvedli motoráři. Všechny varianty kromě GT3 a GT3 RS budou poháněny přeplňovanými plochými šestiválci o menších objemech, ale vyšších výkonech než mají nyní.
Později po představení „běžných” 911 se změnami, které podle některých informací má symbolizovat změna označení z 991 na 992, přijde také faceliftované Turbo. Podle dostupných zpráv ho uvidíme na autosalonu ve Frankfurtu v září 2015; kdy se ukáží ostatní devětsetjedenáctky, nevíme, ale nemůžeme vyloučit březnovou Ženevu. Turbu dvě dmychadla zůstanou, podle dostupných informací by ale měla z 3,8litrového šestiválce dolovat přes 600 koní, tedy o nejméně čtyřicet více oproti současnosti, a až 800 Nm.
Na uniklých patentových snímcích vidíme designové změny, pokud se budeme hodně snažit je najít, např. v předním nárazníku. Ten se trochu přiblížil tomu na Boxsteru a Caymanu. Jen o málo výraznější jsou úpravy vzadu, kde se zvětšilo přítlačné křídlo a dostalo malá křidélka na oba konce kvůli lepší aerodynamice.
Běžnější devětsetjedenáctky po designové stránce budou odlišnější jen stěží, na starších špionážních fotkách jsou totiž maskována jen místa, ve kterých vidíme změny na patentových obrázcích „nového” Turba. O nějakém reálném omlazení vizáže se tedy nebude dát moc mluvit, revoluce pod kapotou by ale mohla posun k označení 992 - nebo aspoň 991,5 - ospravedlnit.
Patentové snímky nové 911 Turbo ukazují, že změny budou zejména v technice
Vizáž se více nezmění ani u ostatních verzí 911, jak naznačují maskovaná místa na již dříve zachyceném prototypu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před hodinou - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 3 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva