Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio 2014 odhaleno, žádné překvapení neskrývá
23.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá novinka se ukáže v Los Angeles s výkonem 520 a 560 koní. Silnější verze dá stovku za 3,2 s, spotřeba 9,9 l/100 km má platit pro oba modely.
Včerejším dnem byl ukončen autosalon ve Frankfurtu, což pro všechny výrobce znamená jediné - začít se připravovat na ty další. Z nich má největší význam ten v Los Angeles, který začne 20. listopadu. Nebude jen o amerických autech, již nyní víme, že premiéru zde bude mít třeba třetí novodobá generace Mini. A aby těch zástupců ze Starého kontinentu nebylo málo, pak dorazí i nové Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio.
V obou případech nás ovšem mnoho překvapení nečeká. A to jak po kosmetické, tak i mechanické stránce. Oba kabriolety jsou postaveny na základech přeplňovaných kupé, která byla představena letos v květnu. Pod kapotou tak můžeme očekávat shodný 3,8litrový přeplňovaný šestiválec o výkonu 520 a 560 koní, který pohání všechna čtyři kola.
S touto silou se nové Turbo Cabrio rozjede na stovku za 3,5 sekundy, Turbo S Cabrio to zvládne již za 3,2 s. V obou případech se jedná o nepatrně horší čas než u sourozence s pevnou střechou, na vině však bude spíše vyšší hmotnost než aerodynamický odpor. Nejvyšší rychlost 318 km/h je totiž stejná jako u kupé.
Identická je také převodovka PDK, která je u tohoto modelu jedinou volbou. S ní přitom spotřeba vozu klesla pod desetilitrovou hranici na 9,9 l/100 km, této hodnoty však u obou modelů dosáhnete jen s velkým sebezapřením. Zvláště, pokud se rozhodnete využít systému řízení zadní nápravy, který zlepšuje časy na okruhu.
Jeho funkci jsme vám podrobně vysvětlili již během představení kupé, nyní se proto více zaměříme na sklápěcí střechu. Ta kvůli nižší hmotnosti i snížení těžiště používá hořčíkový rám, který zároveň při nasazeném stavu formuje její tvar do siluety kupé. Sklopení zabere pouhých 13 sekund a je možné až do rychlosti 50 km/h.
Uvnitř modelů, jejichž karoserie na šířku o 28 milimetrů přesahuje i Carreru 4, kromě obvyklého luxusu najdete v základu třeba audio systém Bose. Připlatit si ovšem můžete i za aparaturu Burmester, tempomat, zpětnou kameru či dokonce funkci rozpoznávání dopravního značení.
Verze Turbo S ve standardu nabídne dvoubarevné kožené čalounění nebo sportovní sedadla stavitelná v 18 směrech. Na německém trhu vyjde na 207 989 EUR (cca 5,4 milionu korun), zatímco základní Turbo Cabrio stojí „jen“ 174 431 EUR (4,5 milionu Kč).









Nové Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio budou debutovat v Los Angeles. Do prodeje pak dorazí na počátku příštího roku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Portimão-Test, 1. den: BMW před Ducati; dále Yamaha a Honda včera 20:57
- Show Marca Marqueze, crash Bagnaii včera 20:28
- V Moto2 první Gonzalez, 18. Salač - a musí do Q1 včera 18:52
- Úvod v Argentině zvládl nejrychleji Marc Marquez včera 16:49
- Ducati Panigale V4 S Carbon: s karbonovými koly včera 08:00
Nejnovější články
Nová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 2 hodinamiŠkoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
včeraOstré Audi zabavené zločinci ukazuje, jak nenápadné superauto to může být, „anonymní” specifikace je v dražbě
včeraRuský trh s novými auty se po výrazném růstu propadá. Hlavní důvod říká hodně o dnešní geopolitické situaci
včeraToyota odhalila svérázný luxusní kombík. S líbivou cenou míří přímo proti nejprodávanějšímu kombi světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva