Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot 807 2012: také bráška C8 dostal drobný facelift
1.8.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jeden ze dvou posledních mohykánů označovaných jako Eurovan má za sebou další, tentokrát vskutku neviditelnou modernizaci.
Francouzský koncern PSA nabízí jedinečnou příležitost cestování v čase. Stačí navštívit kteroukoli prodejnu Citroënu nebo Peugeotu a objednat si takzvaný Eurovan. Jak asi víte, byl to výsledek dlouhodobé spolupráce italské automobilky Fiat a konglomerátu PSA trvající od roku 1994, přičemž druhá generace aut pochází z roku 2002. Ač to možná registruje jen velmi málo lidí, pořád je v prodeji. Přesněji řečeno, technicky spřízněný sourozenci z Apeninského poloostrova Lancia Phedra a Fiat Ulysse to mají už déle než rok za sebou, Peugeot 807 a Citroën C8, jsou ale stále k mání.
Právě druhý vůz z francouzské dvojice nedávno prodělal takřka neviditelný facelift společně s typovou řadou C5, a tak bylo nasnadě, že něco podobného postihne i velký Peugeot. Stalo se, nicméně rozdílů s předchůdcem je ještě méně než při srovnání Citroënů C8.
Co konkrétně se změnilo? Mezi motorizacemi nic. Model 807 koupíte na českém trhu pouze s jedním ze dvou dieselových motorů 2,0 HDi s výkonem 136 nebo 163 koňských sil, přičemž silnější agregát pořídíte nejen se šestistupňovým manuálem, ale také šestistupňovou automatickou převodovkou.
Zvnějšku by měl být na přídi nový dvoubarevný znak, ale popravdě, z fotek zveřejněných automobilkou nejde poznat, co je tím myšleno nebo co bychom si měli všímat. To samé platí pro přepracované logo na zádi a lištu na víku zavazadlového prostoru. V kabině se v rámci výbavy Allure objevuje černý interiér Mistral s dveřmi a palubní deskou čalouněnou alcantarou.
Otázkou ale zůstává, jak tohle vyřeší české zastoupení, neboť 807 se zde prodává pouze ve výbavě Active. Ať už to bude jakkoli, nedá se očekávat, že by provedené změny jakkoli ovlivnily ceník.
807 má za sebou modernizaci, která nestojí za řeč, schválně zkuste rozpoznat, co je na „novém” logu „dvoubarevné”
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW ukázalo, jak vyvíjí elektrickou M3. Čím chce ale zaujmout? Falešným zvukem? Hmotností přes 2 tuny? Dojezdem v desítkách km?
včera - Pokrok? Číňané srovnali faceliftovanou Teslu Model Y s původní verzí, ukázali docela jinou realitu
5.2.2025 - Realitní magnát poprvé prohnal Bugatti schopné zrychlit na 500 km/h za 20 s u sebe na dvorku, málem z toho dostal infarkt
3.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin byl úspěšně operován včera 20:00
- Test v Sepangu: Alex Marquez celkovým lídrem včera 14:00
- Poločas finále v Sepangu včera 10:00
- Test Honda CB650R E-Clutch: s automatickou spojkou včera 08:00
- Po 2 dnech v Sepangu na čele Morbidelli 6.2.2025
Nejnovější články
- K mání je skoro nepoužitý luxusní osobní tank s motorem W12 původně za víc jak 14 milionů. Dnes může být váš pomalu za drobné
včera - Šéf VW před nastoupenými zaměstnanci přiznal, že na konkurenty už nestačí, vyřešit to ale nechce a možná ani neumí
včera - BMW ukázalo, jak vyvíjí elektrickou M3. Čím chce ale zaujmout? Falešným zvukem? Hmotností přes 2 tuny? Dojezdem v desítkách km?
včera - Audi končí s hloupými hrátkami s diverzitou, inkluzí a genderem, a to si zaměstnanci měli říkat „krásně” Audiáni
včera - Němci u nových pneu sází na tvary známé z golfových míčků, že to nikoho nenapadlo dřív
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva