Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Sonus Faber: nový audiosystém vypadá jak z tuningové show
1.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Umíte si představit někoho, kdo dá v Pagani Huayra před zvukem V12 přednost Vivaldimu a karbonovým reproduktorům? Horacio a spol. zjevně ano.
Horacio Pagani se musí v posledních týdnech usmívat jako dítě pod vánočním stromečkem. Byl sice donucen řešit nařčení, že jeho technický tým doprovázející testovací Huayru na okruhu britského Top Gearu podváděl s pneumatikami, tolik pozornosti a mediálního prostoru by však nezískal ani emisí akcií svého podniku a jejich rozprodejem s padesátiprocentní slevou. Navíc se zdá, že z nepříjemné kauzy vyjde s čistým štítem. Jednání Pagani bylo poněkud na hraně, každopádně pořád v mezích normy a Stig tak s „bohem větru“ dosáhl dosud nejrychlejší čas mezi silničními vozy.
Malá italská manufaktura by však ráda na sebe upozornila i trochu standardnějšími metodami. Tiskové oddělení Pagani totiž zveřejnilo detaily k ohlášené ženevské premiéře, ze které se postupem času místo nového vozu či druhé karosářské varianty Huayry vyklubal špičkový audiosystém. Jeho autorem je výrobce hi-end techniky tohoto druhu, italská firma Sonus Faber.
Automobilka hrdě hlásí, že jde o jeden z absolutně nejlepších systémů na světě. Podrobné parametry karbonových reproduktorů s neodymovými magnety (slitina železa, boru a neodymu) Pagani ani Sonus Faber na svých stránkách nespecifikují, celkový výkon soustavy však činí 1 200 wattů, což je trojnásobek původně instalované soupravy.
V supersportu se hluboký akustický zážitek očekává spíše z motorového prostoru než reproduktorů, Horacio Pagani si to však nemyslí, a proto každému ze svých zákazníků nabídne možnost individuálního naladění. Předpokládá se, že cenovka bude odpovídat renomé jedné i druhé značky, na druhou stranu při ceně kolem 30 milionů korun jen za samotný vůz nehraje nějaký ten milion navíc už žádné první housle.
Pohled zdálky poněkud svádí k myšlence na Mimoňské války...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejčtenější články
- Šéf sportovní divize Mercedesu je totálně mimo. I po fiasku hybridního C63 věří, že si lidé místo pro V8 přijdou pro elektromotor
3.10.2024 - VW Golf během tří generací zdražil téměř na dvojnásobek. Němci vyjmenovali důvody, které k tomu vedly
3.10.2024 - Nový rekord silniční F1 Mercedesu z Nordschleife ukazuje hlavně slabiny pohonu, na záznam z jízdy se chvílemi nedá dívat
3.10.2024 - Do Evropy míří čínská značka, která levným soupeřem Octavie válcuje Škodu, sem ale táhne s jiným zbožím
3.10.2024 - Ruskému trhu s ojetinami dodnes vládne Lada, po které Češi toužili naposledy před 35 léty. Proč tomu tak je?
3.10.2024
Živá témata na fóru
- Suzuki obecně 11.02. 07:47 - jerry
- vyber motorky 11.02. 07:41 - jerry
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.01. 21:22 - Lachende Bestien
- Rychlodotazy 11.01. 18:05 - delphin
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 15:52 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.01. 14:04 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.