Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Sonus Faber: nový audiosystém vypadá jak z tuningové show
1.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Umíte si představit někoho, kdo dá v Pagani Huayra před zvukem V12 přednost Vivaldimu a karbonovým reproduktorům? Horacio a spol. zjevně ano.
Horacio Pagani se musí v posledních týdnech usmívat jako dítě pod vánočním stromečkem. Byl sice donucen řešit nařčení, že jeho technický tým doprovázející testovací Huayru na okruhu britského Top Gearu podváděl s pneumatikami, tolik pozornosti a mediálního prostoru by však nezískal ani emisí akcií svého podniku a jejich rozprodejem s padesátiprocentní slevou. Navíc se zdá, že z nepříjemné kauzy vyjde s čistým štítem. Jednání Pagani bylo poněkud na hraně, každopádně pořád v mezích normy a Stig tak s „bohem větru“ dosáhl dosud nejrychlejší čas mezi silničními vozy.
Malá italská manufaktura by však ráda na sebe upozornila i trochu standardnějšími metodami. Tiskové oddělení Pagani totiž zveřejnilo detaily k ohlášené ženevské premiéře, ze které se postupem času místo nového vozu či druhé karosářské varianty Huayry vyklubal špičkový audiosystém. Jeho autorem je výrobce hi-end techniky tohoto druhu, italská firma Sonus Faber.
Automobilka hrdě hlásí, že jde o jeden z absolutně nejlepších systémů na světě. Podrobné parametry karbonových reproduktorů s neodymovými magnety (slitina železa, boru a neodymu) Pagani ani Sonus Faber na svých stránkách nespecifikují, celkový výkon soustavy však činí 1 200 wattů, což je trojnásobek původně instalované soupravy.
V supersportu se hluboký akustický zážitek očekává spíše z motorového prostoru než reproduktorů, Horacio Pagani si to však nemyslí, a proto každému ze svých zákazníků nabídne možnost individuálního naladění. Předpokládá se, že cenovka bude odpovídat renomé jedné i druhé značky, na druhou stranu při ceně kolem 30 milionů korun jen za samotný vůz nehraje nějaký ten milion navíc už žádné první housle.
Pohled zdálky poněkud svádí k myšlence na Mimoňské války...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 5 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025 - Vrcholné elektrické Porsche vyzvalo na souboj spalovací Ferrari a motorku Yamahy, nemělo to dělat
3.1.2025 - Zákazník Hennessey si vyžádal asi nejbizarnější příplatkový prvek historie superaut, dává najevo, odkud jeho vůz je
3.1.2025 - Grafik ukázal, jak by měla vypadat nová generace spalovacího BMW 3 ve vrcholné šestiválcové verzi, nepůsobí úplně zle
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva