Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů
4.5.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ video) Nová specialitka od Pagani je jen jedna, má tisíce odlišných součástí a zadní hřídlo jako u Zondy S. Míří za neznámým zákazníkem do Británie.
Není novinkou, že u Pagani není nic nemožné. Cokoliv si přejete, automobilka vám postaví. Jen to také budete muset umět zaplatit. Tak vznikly spousty různých speciálních Zond a o některých se svět často nedozvěděl oficiální cestou. A o těch, o kterých se dozvěděl, Pagani říkalo, že to je poslední vyrobená Zonda - a nebyla. Vždycky se našel dostatečně přesvědčivý zákazník, který si zaplatil za další.
Pagani Huayra je vyprodané už dlouho, Huayra BC také, ovšem u té se to dalo čekat, protože vznikla jen ve dvaceti kusech. Konec výroby Huayry a jejích verzí to ovšem není ani zdaleka, na ten budeme čekat léta i od chvíle, než sám Horacio Pagani vyhlásí poslední vyrobený kus. Vznikají ovšem speciální edice a ta nejnovější se jmenuje Huayra Pearl. Asi už tušíte, že jí bude na světě jen jediný kus. Jeho vývoj trval údajně víc než rok.
Kdybyste postavili standardní Huayru a Pearl vedle sebe, viděli byste určité rozdíly. Někteří by skončili u zadního dvojdílného křídla, ale ono je těch změn na tomhle autě spousta. Ve srovnání se standardní Huayrou je odlišných pět tisíc věcí, do kterých se počítá i motor a převodovka - a také nějaké díly karoserie. Proto tohle auto už na druhý či třetí pohled vypadá trochu jinak než Huayra.
Spousta dílů je inspirovaných slavnými Zondami - od původního S po R. Také je tu pár věcí z Huayry BC. Nejviditelnější změnou je ale již zmíněné dvojdílné zadní křídlo, které je odkazem právě na Zondu S. Odlišný by měl být také motor s převodovkou, ale to je všechno, co o pohonném ústrojí víme. Dost možná tu je motor a převodovka z Huayry BC, tedy V12 od AMG s 800 koňmi a 1 100 Nm, ale to neumíme potvrdit.
Unikátní je také přední lízátko, které si Huayra Pearl vzala z verze BC, a nasávací otvor na střeše, který vede vzduch k motoru. A samozřejmě, modrofialová barva, přes kterou je vidět struktura karbonu, je také pozoruhodná a Huayře Pearl docela sluší. Cena je pochopitelně neznámá a nevíme ani to, odkud pochází majitel tohoto stroje. Vůz si ale prý objednal přes britskou firmu Refined Marques, takže může pocházet z Velké Británie. Nebo také z Blízkého východu, protože odtud pocházejí zakladatelé Refined Marques.









Tohle Pagani je na světě jen jedno
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejnovější články
Pohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
před 2 hodinamiNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
před 3 hodinamiNová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 5 hodinamiNěmci proklepli nejspolehlivější dostupné auto podle svých vlastních STK, kladů má na rozdávání
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včera
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 15:01 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry