Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů
4.5.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ video) Nová specialitka od Pagani je jen jedna, má tisíce odlišných součástí a zadní hřídlo jako u Zondy S. Míří za neznámým zákazníkem do Británie.
Není novinkou, že u Pagani není nic nemožné. Cokoliv si přejete, automobilka vám postaví. Jen to také budete muset umět zaplatit. Tak vznikly spousty různých speciálních Zond a o některých se svět často nedozvěděl oficiální cestou. A o těch, o kterých se dozvěděl, Pagani říkalo, že to je poslední vyrobená Zonda - a nebyla. Vždycky se našel dostatečně přesvědčivý zákazník, který si zaplatil za další.
Pagani Huayra je vyprodané už dlouho, Huayra BC také, ovšem u té se to dalo čekat, protože vznikla jen ve dvaceti kusech. Konec výroby Huayry a jejích verzí to ovšem není ani zdaleka, na ten budeme čekat léta i od chvíle, než sám Horacio Pagani vyhlásí poslední vyrobený kus. Vznikají ovšem speciální edice a ta nejnovější se jmenuje Huayra Pearl. Asi už tušíte, že jí bude na světě jen jediný kus. Jeho vývoj trval údajně víc než rok.
Kdybyste postavili standardní Huayru a Pearl vedle sebe, viděli byste určité rozdíly. Někteří by skončili u zadního dvojdílného křídla, ale ono je těch změn na tomhle autě spousta. Ve srovnání se standardní Huayrou je odlišných pět tisíc věcí, do kterých se počítá i motor a převodovka - a také nějaké díly karoserie. Proto tohle auto už na druhý či třetí pohled vypadá trochu jinak než Huayra.
Spousta dílů je inspirovaných slavnými Zondami - od původního S po R. Také je tu pár věcí z Huayry BC. Nejviditelnější změnou je ale již zmíněné dvojdílné zadní křídlo, které je odkazem právě na Zondu S. Odlišný by měl být také motor s převodovkou, ale to je všechno, co o pohonném ústrojí víme. Dost možná tu je motor a převodovka z Huayry BC, tedy V12 od AMG s 800 koňmi a 1 100 Nm, ale to neumíme potvrdit.
Unikátní je také přední lízátko, které si Huayra Pearl vzala z verze BC, a nasávací otvor na střeše, který vede vzduch k motoru. A samozřejmě, modrofialová barva, přes kterou je vidět struktura karbonu, je také pozoruhodná a Huayře Pearl docela sluší. Cena je pochopitelně neznámá a nevíme ani to, odkud pochází majitel tohoto stroje. Vůz si ale prý objednal přes britskou firmu Refined Marques, takže může pocházet z Velké Británie. Nebo také z Blízkého východu, protože odtud pocházejí zakladatelé Refined Marques.









Tohle Pagani je na světě jen jedno
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 6 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins