Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně
12.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pseudoterénní verze nakonec vyráží za zákazníky i s pohonem předních kol. V kombinaci s motorem 2,0 TDI by v ČR mohla vyjít na 841 tisíc korun.
Novou generaci Volkswagenu Passat Alltrack jsme si mohli představit již v únoru. Živý debut následoval jen o pár týdnů později na ženevském autosalonu, do prodeje se ovšem terénní provedení příliš nehrnulo. Na českém trhu jej navíc stále ještě nenajdete, v případě Německa však již k sepsání objednávky dojít může. A jelikož k dispozici máme i ceny, se kterými mohou naši sousedé počítat, pokusíme se odhadnout i částky, za které by Alltrack mohl být k mání v českých luzích a hájích.
Tak tedy, nejlevnějším provedením prodávaným na západ od našich hranic je VW Passat Alltrack osazený dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 150 koní. Tato verze, která počítá se šestistupňovým manuálem, vychází na 38 550 Eur, tedy v přepočtu na 1 052 500 Kč. Za to přitom kromě jiného dostáváte unikátní 17palcová litá kola, ochranné lemy ve spodní části karoserie či podvozek zvýšený o 27,5 milimetrů.
Oproti předchozím informacím pak standardem není systém pohonu všech kol, místo toho můžete sáhnout i po jedné hnané nápravě. A díky tomu můžeme Alltrack snadněji porovnat s běžným kombi Variant, které v kombinaci se stejným turbodieselem a výbavou Highline vychází na německém trhu na 37 135 Eur (1 015 000 Kč). Jednoduchou matematikou se tedy dostáváme k příplatku okolo 37 000 korun za oplastované provedení.
Pokud bychom výše zmíněnou částku připočetli k tuzemské ceně Volkswagenu Passat Variant 2,0 TDI, který startuje na necelých 804 tisících korun, pak se dostáváme na 841 400 Kč. Tedy sumu, která je podstatně nižší než ta německá a která je hlavně konkurenceschopná. Zatím ovšem není jisté, jakým směrem se české zastoupení německé automobilky skutečně bude ubírat - rozdílné výbavové specifikace mohou cenu ovlivnit.
Možné je nakonec i to, že na tuzemský trh dorazí třeba jen verze s pohonem 4Motion. V takovém případě by již první cena startovala lehce nad 900 tisíci korun, což již cílovou klientelu poněkud redukuje. A to navzdory faktu, že standardní výbava je opravdu bohatá, neboť kupříkladu v Německu zahrnuje třízónovou klimatizaci, audio Composition Colour s osmi reproduktory či ParkPilot.
Nový Volkswagen Passat Alltrack dostal do vínku vyšší světlou výšku, k mání je však nejen s pohonem všech kol. I díky tomu by první česká cena mohla startovat na 841 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 7 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejnovější články
- Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
před 3 hodinami - „Americký Concorde” vrací na oblohu nadzvukové cestování. Za sebou má první test, při kterém pokořil rychlost zvuku
před 4 hodinami - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
před 6 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 7 hodinami - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 18:44 - HondaMan
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 18:40 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus