Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Golf VIII nafocen prakticky bez maskování, revoluci vskutku nečekejte
9.3.2019 | Petr Miler
I bez jakéhokoli vodítka bylo velmi pravděpodobné, že nový Golf nepřinese revolučně jiný vzhled a po zhlédnutí špionážních fotek to bylo skoro jisté. Teď je to na beton.
Jestli Volkswagen něco umí, tak je to dostat se pod kůži konzervativně smýšlející klientely. Zákazníky toužící po jakýchkoli výstřelcích notoricky neoslovuje, ale ty, kteří doufají, že jejich nové auto nabídne přibližně to, co to dosavadní, ale v trochu lepší a modernější podobě, bez velkého přehánění okouzluje. Známe řadu lidí, kteří si nový Passat nebo Golf objednávají bez rozmyslu hned po představení nové generace a nikdy nebyli zklamáni. A nezdá se, že by je s představením osmé generace druhého jmenovaného modelu mělo nějaké zklamání potkat.
Obecně se čekalo, že nová generace ikony nižší střední třídy vsadí na osvědčené recepty, až poslední sada špionážních fotek ale ukazuje, jak málo se Němci rozhodli riskovat. Vůz byl nafocen z blízka a ze všech stran hned ve dvou barevných provedeních s maskováním, které se dá připodobnit rychlému nanesení rtěnky na ústa zaneprázdněné dámy. Auto v celé kráse tedy nevidíme, maskování je ale tak minimalistické, že obvykle není problém si jej odmyslet.
Na přídi došlo pouze k lehkému zakamuflování světel, které je opticky zvětšuje, i tak je ovšem patrné, že vůz dostane dva vizuálně oddělené světelné zdroje, z nichž ten vnitřní bude citelně menší a ten vnější možná více protažený do boku, než se zdá. Trochu maskování vidíme i kolem mlhových světel, celá jejich spodní žlutá linka je falešná, jinak ale znovu žádné drama.
Boční partie zjevně neskrývají nic a jsou až komicky stejné jako u sedmé generace. Pravda, změnilo se umístění vnějšího zpětného zrcátka, ale to celkový dojem zásadně nemění. Nejvýraznější krytí je tak na zádi, která si hraje na sedmou generaci vozu, je ale zjevné, že naznačená koncová světla jsou jen nálepky nekopírující skutečný stav světlometů. Dřívější špionáž ovšem více než naznačila, co zde očekávat.
Drama se tedy nekoná a nebude se konat ani v případě techniky. Vůz vsadí na evoluční verzi platformy MQB, sníží hmotnost asi o 50 kg a použije přepracované nebo zcela nové obdoby dnes používaných tří- a čtyřválcových motorů. Pohon předních kol nebo 4x4, manuál nebo DSG, to všechno zůstane zachováno, jakkoli lze s ohledem na současné normy pro měření emisí očekávat méně dostupných kombinací než u sedmé generace vozu.
S ohledem na to, že se lidé od VW - nepochybně záměrně - prohání s téměř nemaskovanými vozy za bílého dne, lze očekávat, že oficiální premiéra bude nedaleko. Ženevu si VW nechal ujít, samostatná akce možná jen dny nebo týdny po skončení autosalonu ale vypadá jako docela pravděpodobná možnost, kdy úplné odhalení očekávat.
Nový Golf se proménáduje před špionážími fotografy téměř bez maskování, premiéra musí být blízko
...co čekat od dnes maskovaných partiích. Ani zde nejsou zcela nekryté, ale třeba v případě zádě si můžeme dokreslit obrázek velmi dobře
Zdroj: Carscoops
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 11 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 5 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 6 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 8 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 9 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva