Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Peugeot 508 plně odhalen únikem. Tohle je celý jeho „klavírový” interiér
21.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejen interiérem, ale i LEDkami a „lvími šrámy“ dokáže zaujmout francouzská novinka. Po předchozím částečném úniku si ji teď můžeme prohlédnout do detailu.
Novou generaci Peugeotu 508 jsme si již částečně představit mohli, vůz byl nafocen bez maskování zvenčí i zevnitř. Úplné ale toto předčasné odhalení zdaleka nebylo, a tak dnes v jeho odhalování můžeme směle pokračovat. Ani o publikaci nových materiálů se ovšem nepostarala přímo automobilka, jde o další únik nejspíše skrze polské zastoupení.
Jak se tyto materiály dostaly ven nás ale ve výsledku nemusí až tak moc zajímat, podstatné jsou samotné snímky a vůz na nich. Nový Peugeot 508 si konečně můžeme prohlédnout do detailu. Jak je z fotek patrné, nabízen bude se dvěma odlišnými čelními maskami. Měnit se však vždy bude jen výplet, nikoliv tvar, na který navazují úzké světlomety zakončené „lvím spárem“. Tedy sadou LEDek pro denní svícení.
Zajímavý je boční pohled, kdy povšimnout si lze vzpřímenějšího čelního a „seseklejšího” zadního okna. Peugeot 508 tak vypadá jako kupé, ačkoliv samozřejmě jde o sedan. Jeho boky protínají výrazné linky a prolisy napomáhající k dynamickému vzhledu. Zároveň je ale evidentní, že nutností budou velká litá kola - bez nich by novinka působila nepatřičně.
Přesunout se můžeme k zadním partiím, kde se v rámci světel opětovně opakuje téma lvích drápů. Znovu jsou u toho diody, jimž společnost dělá výrazná odtrhová hrana zavazadlového prostoru. Dvojice koncovek výfuku vystupující z nárazníku a lemující napodobeninu difuzoru pak stoprocentně bude mít spojitost s vyššími úrovněmi výbavy a výkonnějšími motorizacemi, v základu lze spíše čekat jednu.
Tím se dostáváme pod kapotu, kde se objeví benzinové motory 1,2 PureTech a 1,6 e-THP. Očekávat lze ovšem také 1,5litrový a dvoulitrový turbodiesel, přičemž výkonově budou jednotky pokrývat škálu od 120 do 210 koní. Přijde také plug-in hybrid, který nejspíše onu jedna-šestku spáruje s elektromotorem a nabídne tak 300 koní. Mířit přitom budou na všechna čtyři kola.
Zamířit můžeme do interiéru, kde jsme dosud mohli mluvit hlavně o „klavíru“. Tak lze označit řadu tlačítek, jež se nacházejí pod centrálním displejem. Nyní tu máme daleko lepší pohled, nejnovější variace i-Cockpitu je tak jasně patrná do detailu. Všimnout si tedy můžeme digitálního přístrojového štítu, který se skrývá za menším volantem. Velmi výrazný je pak oproti tomu středový tunel.
Zajímavě stylizované jsou rovněž výdechy klimatizace, zatímco volič automatu (standardem ovšem minimálně u nižších úrovní výbavy bude šestistupňový manuál) si bere inspiraci v leteckých sidesticích. Vše rámuje ambientní LEDkové podsvícení či v tomto případě i kožené čalouní. V základu se ale bezesporu objeví látka. Více si o nové 508 řekneme nejpozději do dvou týdnů, pokud tedy vůbec ještě bude co dodat...















Nová generace Peugeotu 508 se nám ukázala zvenčí ze všech stran, prohlédnout si můžeme také interiér. Zatím neoficiálně
Zdroj: NaMasce.pl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Bratři Marquezové dominovali neděli v Argentině včera 19:47
- Dixon suverenním vítězem, Salač havaroval včera 18:16
- Moto3 Piqueras vítězem, Rueda lídrem včera 17:58
- Portimão-Test, 2. den: včera 10:00
- Opět trumf pro Marca Marqueze 15.3.2025
Nejnovější články
Ne že by to VW neměl před očima: Jeho nejprodávanějším autem je teď rodinný vůz větší než Škoda Octavia za 400 tisíc Kč
včeraElektromobily stále víc rozdělují společnost, ukázal průzkum. Jejich zastánců je jen 7 procent, počet odpůrců vzrostl na trojnásobek
včeraK mání je zapomenutý pokus Francouzů o rychlý lidový luxus, 1 z pouhých 300 aut dodnes pořádně nejezdilo
včeraPohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
včeraNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.16. 19:07 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 15:01 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB