Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Mercedes C 2014: uniklé snímky z videa odhalují už vše
14.12.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Co by to bylo za den bez nějakého toho úniku souvisejícího s novou třídou C? Jeden z těch posledních je opravdu výživný.
Už nějakou chvíli dobře víme, že nová generace Mercedesu třídy C bude oficiálně představena již následující pondělí 16. prosince. Nedá se říci, že bychom o ní v době uvolnění této informace věděli málo, neboť bez maskování byl vůz několikrát nafocen už dříve a leccos se vědělo také o jeho technice. Přesto se mnohé událo ještě poté a vše vyvrcholilo včerejším únikem několika dalších katalogových fotek a technických detailů. Už jsme mysleli, že to do pondělí bude vše, ale nebude. Dostaly se nám totiž do rukou obrázky s z videa představujícího novou třídu opravdu detailně a ty si nemůžeme nechat pro sebe.
Níže tak najdete přes 30 obrázků, které globálně i do detailu zachycují vnějšek a vnitřek nového Céčka v obou provedeních, které bude zpočátku k dispozici - tedy v tom „standardním” s klasickou čelní maskou, i ve sportovněji střižené verzi Avantgarde s trochu jiným uspořádáním přídě a vlastně nejen jí. Nedá se říci, že bychom cokoli z viděného nemohli nějakým způsobem spatřit už dříve, tohle nám ale přijde jako nejcelistvější sada obrázků, která se věnuje všem klíčovým specifikům zpočátku dostupných variant.
Už to by bylo zajímavé, máme ale i pár nových informací. Můžeme tedy jednak definitivně potvrdit, že vůz bude asi o 100 kilogramů lehčí než dosavadní generace a spolu s dalšími technickými vylepšeními jako upravenou aerodynamikou má být až o pětinu úspornější než srovnatelné verze stávajícího Céčka. Jisté rovněž je, že zpočátku půjdou do prodeje jen tři motorizace, ze záběrů je přitom patrné, že půjde o C250 a C220 CDI, tou třetí bude nejspíše C200. To trochu upřesňuje dřívější zvěsti.
Úplnou novinkou ale je, že auto bude k mání jako vůbec první v celém segmentu se vzduchovým odpružením Airmatic, samozřejmě za příplatek. O ovládání palubního systému pomocí touchpadu a head-up-displeji (obojí je na fotkách k vidění) už řeč byla, doplnit můžeme zprávu o ionizéru a parfumaci vzduchu v kabině, opět za trochu peněz z vašeho konta navíc. Zajímavé též je, že vylepšený systém automatické klimatizace bude identifikovat průjezdy tunely s pomocí navigačního systému a zřejmě bude zapínat vnitřní okruh či se bude jinak snažit předejít snížení komfortu na palubě při jízdě těmito místy. O bezpečnostních a komfortních systémech do značné míry přejatých z Éčka a eSka už byla řeč...
Rádi bychom na závěr konstatovali něco ve smyslu, že více vám řekneme až při pondělním oficiálním entré, je ale po všech předčasných odhaleních možné, že tak dlouho čekat nutné nebude. Odhalování německé novinky budeme dále sledovat a pokud se v éteru objeví něco nového, pro sebe si to jistě nenecháme.
Toto je podle nás zatím nejucelenější pohled na novou třídu C tak, jak ji ve Stuttgartu stvořili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 4 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 6 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 7 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 9 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva