Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Suzuki Alto 2015 odhaleno únikem, příliš krásy nepobralo
18.11.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Snímky z katalogu pro japonský trh odhalily nové Alto. S hranatým retrodesignem a tříválcem se ukáže na tamní půdě už za měsíc.
Japonská automobilka Suzuki nás v posledních měsících nejvíce zaměstnávala kvůli nové generaci modelu Vitara, který se bude prodávat také v dynamičtější variantě Sport. Dále jsme si z jeho dílny mohli také prohlédnout lehký facelift malého off-roadu Jimny, či nový model Celerio, který v Evropě upustil od názvu Alto. Jak se ovšem ukazuje, právě toto jméno ovšem přežije a co víc, nové Alto bude vypadat jinak než Celerio.
Důkazem toho budiž první fotografie produktového katalogu poukazující na model určený japonskému trhu, jehož premiéra podle nápisu proběhne už 22.12. letošního roku. Alto se na nás ze snímků směje novou přídí osazenou ostřeji řezanými světlomety a retromaskou chladiče se čtveřicí malých otvorů, které z hlediska nezbytného přístupu vzduchu k motoru napravuje reputaci přední nárazník.
Kromě toho je patrné, že malý městský vůz bude nabízen hned v několika barevných provedeních, kterým bude dominovat dvoubarevný kabátek s odlišně lakovanými nárazníky, kapličkou kapoty a mohutnými mlhovkami v předním nárazníku. Modrý vůz ve fotogalerii má být podle všeho tím nejsportovnějším Altem, u kterého se spekuluje o použití turbodmychadlem přeplňovaného motoru.
Běžnější verze však dostanou do útrob stejnou, či jen lehce optimalizovanou pohonnou jednotku jako stávající generace prodávaná od závěru roku 2009. Pokud se dobře pamatujeme, jednalo se o třívalcový agregát s objemem 0,66 litru, který disponoval výkonem 54 koní při 6 500 otáčkách a maximálním točivým momentem 63 Nm při 3 500 ot./min. S přední nebo oběma nápravami byl v rodném Japonsku spojen prostřednictvím pětistupňové manuální či o stupeň chudší automatické převodovky.
Nový model se má namísto automatu ukázat s převodovkou CVT, s níž by měl vůz být schopen na jeden litr paliva urazit více než 21 kilometrů. Veškeré podrobnosti ovšem budou známy až po oficiální premiéře, a tak je zatím zbytečné předjímat.





Suzuki Alto pro japonský trh bude využívat retrodesignu, pod kapotou přiveze tříválec a dost možná i přeplňovanou silnější variantu
Zdroj: Ameblo.jp
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nejnovější články
Škoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
před 11 hodinamiOstré Audi zabavené zločinci ukazuje, jak nenápadné superauto to může být, „anonymní” specifikace je v dražbě
včeraRuský trh s novými auty se po výrazném růstu propadá. Hlavní důvod říká hodně o dnešní geopolitické situaci
včeraToyota odhalila svérázný luxusní kombík. S líbivou cenou míří přímo proti nejprodávanějšímu kombi světa
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva