Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Hyundai i30 má úplný český ceník, hned dvakrát. Škodě zatápí ještě víc
1.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nový korejský kompakt lze pořídit od 370 tisíc korun. A na výběr nemáte jen litrový tříválec, ale i jedna-čtyřku s válcem navíc a atmosférickým plněním.
Nová generace Hyundai i30 dorazila na český trh již v lednu. V ten moment byla k dispozici pouze jediná úroveň výbavy Symbol doplněná přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 120 koní. Hyundai si za ni účtoval 399 990 Kč. Konkurenci faceliftované Škody Octavia jste tedy mohli získat o osm tisíc korun levněji, a to navíc s vyšším výkonem pod kapotou a hlavně s bohatší standardní výbavou. To naznačilo, že Korejci plánují cenovou válku se „sousedem z Boleslavi”. Jak také jinak...
Kompletní ceníky (zajímavé je, že Hyundai v nich novou i30 tituluje jako liftback, i když je to hatchback - liftbackem bude spíše verze fastback, to aby se nám ta označení karoserie nepletla...) to potvrzují, ceny nové i30 startují níže než u Octavie. První ceník je platný jen v březnu a opět začíná u tříválce 1,0 T-GDI a široké standardní výbavy zvané Czech Edition. Zahrnuje 15palcová ocelová kola, tónovaná okna, manuální klimatizace, tempomat s omezovačem rychlosti, světelný senzor či monitoring jízdních pruhů LKAS.
Za toto provedení dáte 369 990 Kč, tedy o čtyřicet tisíc méně než u českého liftbacku. Sáhnout ovšem můžete i po úrovni Czech Edition Club, která dále přihazuje 15palcová litá kola, LEDky pro denní svícení, přisvěcování do zatáčky, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná zadní okna nebo zadní parkovací senzory. Tedy snad vše, co je potřeba k životu. Cena je přitom oproti základní úrovni o dvacet tisíc korun vyšší.
Dále zde máme již od ledna nabízené provedení Symbol, které je kromě tříválce vybaveno 16palcovými litými koly, vyhřívaným volantem, rádiem s 5palcovým displejem a šesti reproduktory či zadní parkovací kamerou. Za tuto výbavu i nadále dáte bez deseti korun 400 000 Kč. O šedesát tisíc korun výše pak startuje provedení Symbol D, jež disponuje motorem 1,6 CRDi o výkonu 110 koní a navíc třeba plnohodnotnými čelními LEDkami.
Přesunout se můžeme k vrcholu, tedy k úrovni Symbol Elite. Ta je spojena se zcela novým motorem 1,4 T-GDI naladěným na 140 koní a dvouspojkovým automatem. Hyundai za ni chce 549 990 Kč, za což je kromě hnacího ústrojí dodá také automatické brzdy, 17palcová litá kola, kožené čalounění a panoramatické střešní okno.
Standardní ceník uvádí úrovně Entry, Style a Trikolor, přičemž sáhnout lze rovněž po atmosférické benzinové jedna-čtyřce disponující 100 koňmi, to kdyby vám tříválce nevoněly. Platit budete znovu 369 990 Kč nebo můžete přitlačit a sáhnout po již zmiňovaném novém motoru 1,4 T-GDI doplněném manuální převodovkou (za 499 990 Kč). Diesel 1,6 CRDi je pak k dispozici ve třech úrovních - 95, 110 a 136 koní - a ceny startují od 439 990 Kč. Za dalších 50 tisíc korun navíc manuál může nahradit automat.
Kompletní přehled základních cen najdete níže, bližší informace o výbavách jednotlivých verzí naleznete ve standardním ceníku (PDF, 210 kB) či ceníku limitované nabídky (PDF, 502 kB), kde jediným prvkem za příplatek je metalický lak za třináct tisíc korun.
Přehled základních cen dle obou ceníků nového Hyundai i30
Fotografie nového Hyundai i30 z loňské premiéry
Nové Hyundai i30 je nakonec k dispozici již od 370 tisíc korun, a to s atmosférickou jedna-čtyřkou či s přeplňovaným tříválcem 1,0 T-GDI
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
3.11.2024
Nejnovější články
- Za cenu tuctové Octavie TDI můžete mít výjimečný sporťák s obřím motorem V6, 400 koňmi a manuálem. Ani pořádně nejel
včera - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Studie podporující elektromobily se obrátila pro jejím autorům. Většina lidí už není ani ochotna si takové auto někdy koupit
včera - Kia brání bizarní vzhled své poslední novinky. „Tasmánský čert” prý jako náklaďáky z SSSR vypadá schválně
včera - Nadšenec si levně koupil historicky největší propadák Mercedesu-AMG. Za 5 let skromného ježdění dal za servis 988 tisíc
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 11.05. 00:03 - mattonecz
- Lampárna (stěžovatelna) 11.04. 23:28 - Kavis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 11.04. 21:32 - Kavis
- Policejní kontroly a měření 11.04. 19:26 - řidičBOB
- VZKAZY 11.04. 19:12 - petr_riha
- Onboard videa 11.04. 08:44 - Truck Daškam
- vyber motorky 11.03. 21:59 - M.Z.
- Zákaz zastavení a pokuta 11.03. 10:34 - řidičBOB