Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles

Termín dvou nových světových premiér ohlásilo BMW pro listopadový autosalon v Los Angeles. Nejpravděpodobněji jde o eMka největší velikosti.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles

22.9.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Termín dvou nových světových premiér ohlásilo BMW pro listopadový autosalon v Los Angeles. Nejpravděpodobněji jde o eMka největší velikosti.

Zanedlouho startuje autosalon v Paříži, kam zamíří automobilový výrobci s celou řadou nových modelů nebo jinak zajímavých vozů. Dá se očekávat, že mnichovští tam ukážou například 2 Active Tourer s pohonem všech kol a novým turbodieselem, který zakotví také v útrobách dalších modelů včetně 220d Coupe. Otazníkem zůstává, zda se tam také ukáže nový kabriolet řady 2. Jisté však je, že ty „větší“ novinky si BMW nechalo až na autoshow do Los Angeles, která se bude konat za měsíc a půl.

Podle posledních informací se právě za Atlantikem hodlá 18. listopadu blýsknout třemi světovými premiérami, přičemž pravděpodobně mezi nimi najdeme i dlouho očekávané eMkové mastodony - X5 M (F85) a pro mnohé stylovější X6 M (F86). Jisté to stále není, avšak s ohledem na dřívější zprávy, které slibovaly jejich příchod ještě v letošním roce, by to bylo zcela logické. Navíc když uvážíme jejich popularitu v USA...

Vysokovýkonné crossovery mohutných rozměrů dostanou oproti stávajícím provedením agresivnější příď s přepracovanou maskou chladiče a většími vstupními otvory pro vzduch. Pokud můžeme tipovat, obě technická dvojčata také ponesou na masce emblémy, aby bylo dostatečně patrné, s čím jste se právě na silnici potkali. Pokud ne, dobrým vodítkem budou širší nástavce prahů, otvory za předními blatníky, velká kola z lehkých slitin skrze něž budou prosvítat lakované brzdové třmeny a nakonec i čtyři mohutné koncovky výfuků.

Výrobce byl zatím s odhalováním dalších informací poměrně zdrženlivý, a tak se můžeme jen dohadovat, jakým výkonem budou největší eMka nakonec obdarována. Předpokládá se, že značně přepracovaný 4,4litrový osmiválec dopovaný dvojicí turbodmychadel umístěných uprostřed véčka dostane výkon vyšší než současných 555 koní - spekuluje se o hodnotě mezi 570 až 600 koňmi.

Ve shodě s trendy moderní doby by také mělo dojít k poklesu průměrné spotřeby, potažmo emisí, a jako jedna z cest se jeví použití vícestupňové automatické převodovky (současné verze měly pouze šest rychlostí). Zrychlení z klidu na stovku potrvá zhruba 4,5 sekundy a maximální rychlost bude minimálně v základním provedení omezená na 250 km/h, ve verzích obohaceních paketem M Driver's skončí akcelerace na 275 km/h. S dalšími informacemi přispěcháme s blížícím se autosalonem v L.A.


Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 1 - BMW X5 M LA 2014 avizo 01Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 2 - BMW X5 M LA 2014 avizo 02Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 3 - BMW X5 M LA 2014 avizo 03

Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 4 - BMW X6 M LA 2014 avizo 01Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 5 - BMW X6 M LA 2014 avizo 02Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 6 - BMW X6 M LA 2014 avizo 03Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 7 - BMW X6 M LA 2014 avizo 04Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 8 - BMW X6 M LA 2014 avizo 05Nové BMW X5 M a X6 M budou ještě letos, ukáží se zřejmě v Los Angeles - 9 - BMW X6 M LA 2014 avizo 06
BMW X5 M a verze X6 M se svažující se střechou by se měli podle našich předpokladů objevit v Los Angeles. Pohonná jednotka zřejmě zůstane, výkon by však měl vrůst

Zdroj: Bimmertoday.de přes Worldcarfans.com

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.