Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové BMW 7 se předvádí ve verzi Individual, s i 30 m2 perfektní kůže
23.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za nejluxusnější sedmičkou stojí divize BMW Individual, která slaví 25. výročí existence. Ta si zároveň vzala na paškál také kupé M4.
Nové BMW řady 7 jsme si mohli představit již před dvěma týdny. Od té doby však mnichovský vrchol nehodlá ustoupit do stínu slávy. Srovnat jsme jej tak mohli nejen s předchozím provedením F01, ale i se všemi minulými generacemi. Nyní ovšem již historii necháme stranou. Místo toho si posvítíme na nejluxusnější provedení, za kterým stojí divize BMW Individual. Ta si na paškál vzala verzi 750Li xDrive, kterou ohákla do hnědého laku Almandine Brown. Tento exkluzivní odstín pak doplňují 20palcová litá kola s paprsky ve tvaru písmene „V“.
Více se úřadovalo uvnitř, kam se nastěhovala kůže Merino. Ta je zcela oproštěna od jakýchkoliv vpichů hmyzu a jiných imperfekcí, přičemž vydělávání počítá se speciálním procesem, na jehož konci stojí otevřené póry. Dohromady přitom bylo na celou kabinu použito více než 30 metrů čtverečných, vše pak dekoruje ruční prošívání. Mimo to nechybí ani koberečky a bezpečnostní pásy, které byly vyvedeny ve stejném odstínu Tartufo, tak jako strop potažený Alcantarou.
Kromě těchto exkluzivit byla jaksepatří navýšena standardní výbava, počítat tedy můžete kupříkladu se zpětnou kamerou, head-up displejem, soupravou kamer, panoramatickou střechou či slunečními roletkami a ambientním podsvícením. Dorazila také komfortní sedadla s vyhříváním a chlazením, čtyřzónová automatická klimatizace, audio systém Harman Kardon nebo zábavní systém Experience určený pro zadní sedadla.
Pod kapotou ale již zůstává standardní ústrojí, což v případě verze 750Li představuje 4,4litrový osmiválec o výkonu 450 koní a točivém momentu 650 Nm. Veškerá tato síla míří skrze osmistupňový automat na všechna čtyři kola, přičemž stovku zvládne vrcholná limuzína za 4,5 sekundy a maximálně se rozjede na 250 km/h. Průměrná spotřeba pak v kombinaci s oněmi 20palcovými koly byla vypočítána na 8,5 l/100 km.
Tím nám informační pramen vyschl, cenu si budeme muset proklepnout někdy příště. Mnichovskou automobilku a její luxusní divizi ovšem ještě neopustíme. Oddělení BMW Individual totiž slaví 25. výročí, díky čemuž vznikl speciální exemplář kupé M4. Popud k jeho výrobě ovšem nedala samotná značka, ale kupodivu jeden anonymní zákazník, který tak chtěl dát najevo svou bezmeznou loajalitu k modré vrtuli na bílém pozadí.
Oproti standardu se jeho zakázkový exemplář pyšní specifickou barvou karoserie Macao Blue, kterou doplňuje černá maska chladiče, karbonové lamely předního nárazníku a střecha ze stejného materiálu ozdobená tradiční trikolorou. Do kabiny se pak stejně jako v případě Sedmičky nastěhovala kůže Merino, tentokráte však v černo-bílém provedení. Opěrky sedadel pak dostaly specifické prošívání s iniciály klienta.
Mimo to si můžeme povšimnout loga M-divize na středové konzoli nebo dekorací z uhlíkových vláken, pod kapotou ale již opětovně pracuje standardní technika. Tedy přeplňovaný třílitrový šestiválec, který byl naladěn na 431 koní a 550 Nm. V kombinaci s použitým sedmistupňovým automatem lze pak počítat se zrychlením na stovku za 4,1 sekundy, cena je ale rovněž neznámá.
Nové BMW řady 7 dostalo od divize Individual exkluzivní hnědý lak a kožené čalounění...
...zatímco kupé M4 se pyšní modře zbarvenou karoserií a černo-bílou kůží
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
3.11.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Za cenu tuctové Octavie TDI můžete mít výjimečný sporťák s obřím motorem V6, 400 koňmi a manuálem. Ani pořádně nejel
před 11 hodinami - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Studie podporující elektromobily se obrátila pro jejím autorům. Většina lidí už není ani ochotna si takové auto někdy koupit
včera - Kia brání bizarní vzhled své poslední novinky. „Tasmánský čert” prý jako náklaďáky z SSSR vypadá schválně
včera - Nadšenec si levně koupil historicky největší propadák Mercedesu-AMG. Za 5 let skromného ježdění dal za servis 988 tisíc
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva