Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá

Čtvrtá generace japonského hybridu startuje na částce 745 000 Kč. Má sice bohatou výbavu, zájemce ale nejspíše nebude hledat snadno.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá

21.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá

/

Foto: Toyota

Čtvrtá generace japonského hybridu startuje na částce 745 000 Kč. Má sice bohatou výbavu, zájemce ale nejspíše nebude hledat snadno.

Možná jste z řady článků o nové Toyotě Prius pochopili, že čtvrtá generace japonského hybridu nám do oka tak úplně nepadla. Důvodem je ale vážně vzhled, design, který neobstojí ani vedle předchůdce, který by rázem mohl být považován za krasavce. Zajímalo by nás tedy, jak asi vypadaly původní návrhy ještě předtím, než šéfové značky nařídili jejich nutné přepracování. Právě kvůli tomu se vůz zdržel ve vývoji a na český trh dorazil až v těchto dnech. Pořídit si jej přitom můžete od 744 900 Kč, což není zrovna nízká cena. Zvláště v kombinaci se vzhledem, který se může zalíbit jen málokomu.

Tím samozřejmě neříkáme, že si nový Prius nikdo nekoupí. Může být lákadlem pro firmy, které chtějí dávat na odiv svou „zelenou tvář”. Soukromníci se ale nejspíše budou počítat na jednotky. To je však jen taková úvaha na okraj, která ostatně nemusí dojít naplnění. Proto toto pole opustíme a budeme se bavit jen a pouze o cenách, které začínají na zmíněném tři čtvrtě miliónu korun. Za to je přitom možné počítat s poměrně bohatou základní výbavou Live.

V tomto ohledu můžeme zmínit litá 15palcová kola, přední LEDky, multimediální systém Toyota Touch 2 se sedmipalcovým dotykovým displejem, parkovací kameru, automatickou klimatizaci, přední a zadní okna v elektrice nebo umělou kůži na dveřních panelech. Bezpečnosti zadost pak dělá kupříkladu sedm airbagů (včetně kolenního u řidiče) nebo celá řada elektronických asistentů.

Přesunout se můžeme k prostřední úrovni Active, která startuje na sumě 799 900 Kč. Za to přitom kromě již zmíněného dostáváte lité sedmnáctky, vyhřívaná přední sedadla, kůží obšitý volant nebo head-up displej. Vrcholná úroveň Executive je pak již trochu vzdálenější, vychází totiž na 904 900 Kč. Zahrnuje třeba kožené čalounění, navigaci nebo bezdrátové dobíjení mobilních telefonů.

Při přechodu na příplatkovou výbavu lze zmínit zejména metalické laky nebo střešní okno, balíček Toyota Protect za 8 500 Kč pak chrání interiér před znečištěním a lak karoserie díky křemíkové vrstvě před poničením. Mimo to nechybí ani možnost operativního leasingu Toyota Garant, který startuje na sumě 11 374 Kč měsíčně a počítá s tříletou smlouvou a nájezdem 90 tisíc kilometrů.

Více vám tradičně poví kompletní oficiální ceník (PDF, 1,01 MB), který si můžete stáhnout z našeho webu. Poznáte z něj i to, že možnosti individualizace aktuálně dostupných verzí jsou dosti omezené.


Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 1 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 01Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 2 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 02Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 3 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 03Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 4 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 04Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 5 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 05Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 6 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 06Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 7 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 07Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 8 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 08Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 9 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 09Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 10 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 10Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 11 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 11Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 12 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 12Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 13 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 13Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 14 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 14Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 15 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 15Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 16 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 16Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 17 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 17Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 18 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 18Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 19 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 19Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 20 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 20Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 21 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 23Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 22 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 24Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 23 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 25Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 24 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 26Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 25 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 27Nová Toyota Prius má české ceny. Není jen ošklivá, ale také drahá - 26 - Toyota Prius 2016 prvni oficialni EU verze 28
Nová Toyota Prius není zrovna kráskou na čtyřech kolech. V českých luzích a hájích přitom vychází na nemalých 745 tisíc korun, což se tuzemské zastoupení snaží vyvážit alespoň bohatou standardní výbavou

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.