Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Mazda 2 2015 má též české ceny, je nad očekávání levná
15.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonské mini startuje na částce 260 tisíc korun, ovšem bez klimatizace. Pokud po ní zatoužíte, připravte si alespoň 292 900 Kč.
České zastoupení Mazdy se na počátku letošního roku opravdu činí, pročež jsme vám již mohli představit ceny faceliftovaných modelů 6 a CX-5. Mimo to je ovšem na tuzemském trhu aktuálně k dostání také zcela nová Mazda 2. První cena japonského mini přitom startuje na sumě 259 900 Kč, což je nižší částka, než jakou jsme na počátku loňského listopadu odhadovali na základě německého ceníku, který začíná na 12 790 Eur (cca 356 500 Kč).
Za těchto 260 tisíc dostáváte hatchback osazený 1,2litrovým motorem SkyActiv-G, jehož 75 koní míří na přední kola skrz pětistupňový manuál. Ve výbavě přitom v ten moment můžete počítat s palubním počítačem, šesticí airbagů, audio systémem či kontrolou tlaku v pneumatikách. Pokud byste ovšem požadovali klimatizaci, pak již musíte sáhnout po výbavě Challenge, která je se stejným ústrojím k mání za 292 900 Kč.
Dále na řadě je tedy právě úroveň Challenge, jejíž součástí je kupříkladu také kůží obšitý volant a hlavice řadicí páky. Nechybí ani vyhřívaná zpětná zrcátka či tempomat s omezovačem rychlosti, přičemž základní jedna-pětka vychází na 314 900 Kč. Zvolit však můžete i silnější provedení téhož motoru, který již produkuje 90 koní. V takové chvíli lze počítat se sprintem na stovku za 9,4 sekundy, spotřebou 4,5 l/100 km a cenou 329 900 Kč.
Dostáváme se ke stupni Attraction, který již zahrnuje 15palcová litá kola, mlhovky, systém Mazda Connect nebo varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu. Zvolit můžete jak oba výše představené motory, tak i silnější provedení benzinového čtyřválce spojené s šestistupňovým automatem za 409 400 Kč. Mimo to již v nabídce figuruje i 1,5litrový diesel o výkonu 105 koní, jež je k mání za 411 900 Kč.
Přesunout se můžeme na úroveň Hazumi, která je k dispozici pouze s benzinovým motorem o výkonu 90 koní. Platit v ten moment budete 383 900 Kč, přičemž výbava zahrnuje vyhřívaná sedadla, dešťové, světelné a zadní parkovací senzory či červený paket interiéru. Obdobné prvky (bez paketu, ovšem s LEDkami) pak nabízí i stupeň Revolution, kde za tentýž motor 1,5 SkyActiv-G platíte o šest tisíc více.
Jsme na konci, tedy u výbavy Revolution Top, kde již můžete počítat s 16palcovými litými koly, head-up displejem, bílým koženým čalouněním, automatickou klimatizací, detekcí mrtvého úhlu a automatických přepínáním světlometů. Volit můžete benzinový motor naladěný na 115 koní (za 465 900 Kč) či diesel SkyActiv-D (480 900 Kč), přičemž v obou případech výkon přenáší šestistupňový manuál.
Tím základní nabídka končí, jako obvykle však máte k dispozici také několik položek příplatkové výbavy, kupříkladu navigaci za 12 500 Kč. Více informací najdete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 1,3 MB), který je dostupný na webových stránkách českého zastoupení.
Nová Mazda 2 je na českém trhu k mání od 260 tisíc korun. V takovém případě však musíte oželet klimatizaci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva