Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Kia Optima nafocena bez maskování ze všech stran
27.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Co má nová Kia Optima společného s Jaguarem XF? Pouze designovou evoluci, zvláště v případě profilu.
Čtvrtá generace korejského sedanu Optima se klube na světlo světa již hezkých pár měsíců. Nejprve jsme tu loni měli zmínku o ohromujícím designu, tu ale vzápětí dementoval fakt, že půjde o pouhou evoluci. Ženevský koncept Sportspace pak sice naznačil, že ta by mohla být odvážnější, což jen potvrdily oficiální ilustrace, včerejší odhalení prvních fotek však uvedlo veškeré věci na pravou míru.
Dnes tu pro změnu máme špionážní záběry nemaskované karoserie korejské verze, díky nimž je již více než zřejmé, že žádné výrazné změny nemůžeme očekávat. Místo toho tu máme jen nepatrné vylepšení stávajícího vzhledu, pročež by nová generace mohla být považována spíše za facelift. Je ale třeba dodat, že ta zásadní modernizace se odehraje zejména pod kapotou a v interiéru.
Na Kiu Optima tak můžeme pomalu nahlížet podobně jako na nový Jaguar XF, ačkoliv zákazníci se v obou případech budou rekrutovat ze zcela odlišných kruhů. V tu chvíli je až úsměvný fakt, že víceméně tou největší venkovní změnou u obou modelů je přesunutí třetího bočního okna až za linii dveří, zatímco doposud bylo jejich nedílnou součástí.
Od britského vozu se ale vraťme k tomu korejskému, jehož verze pro domácí trh se od amerického modelu liší jen nepatrně, a to zejména v oblasti předního nárazníku. Je však otázkou, zda nejde o specifickou výbavu, která by taktéž mohla být ve Státech v nabídce. Včerejší fotky obou variant totiž zobrazovaly nárazník zcela shodný.
Ač nám tedy nové snímky zodpověděly některé předchozí otázky, zároveň jsou i zdrojem nových. Na finální rozhřešení naštěstí nebudeme muset dlouho čekat, neboť slavnostní živý debut na autosalonu v New Yorku se odehraje již ve středu 1. dubna. Do té doby ale dost možná proběhne ještě plnohodnotná virtuální premiéra.
Nová Kia Optima určená pro domácí trh se pyšní zajímavým předním nárazníkem
Na oficiálních fotkách americké a korejské verze jsou ovšem přední části vozů zcela identické
Zdroj: The Korean Car Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Těžká nehoda zdemolovala Teslu Cybertruck tak moc, že z řady úhlů vůbec nepoznáte, o jaké auto šlo
před 6 hodinami - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera
Nejčtenější články
- Nový vrcholný McLaren W1 kompletně odhalil únik, designově je to jeden velký chaos a bída
6.10.2024 - Lidé začali elektrickým Korejcům ve velkém ukazovat záda, tato ošklivka teď v Evropě padá o 73 procent
6.10.2024 - Už i Toyota zrušila svou otevřenou podporu LGBTQ a DEI, konečně začala vnímat realitu
6.10.2024 - Mercedes chystá nástupce propadáku, který si nekoupilo ani 100 lidí, z fiaska se zjevně vůbec nepoučil
6.10.2024 - Za kdysi obyčejné auto za 660 tisíc Kč lidé už po 16 letech ochotně dávají přes 2 miliony. A ani to nestačí, aby ho majitel pustil
6.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva