Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Kia GT se začala odhalovat, působivou dynamiku slibuje i na Ringu
1.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prozatím anonymní korejská novinka dostala speciální web, jenž mapuje její řádění na Ringu. Albert Biermann pak potvrdil čtyřválec.
Již jen necelých 39 dní zbývá do odhalení nového sportovního modelu korejské automobilky. Ta mu dokonce zasvětila i speciální webovou stránku Curve Ahead, jež se aktuálně soustředí především na jízdu na Nürburgringu. Zároveň z ní můžeme vytušit, že výstavní premiéra novinky je naplánována na lednový autosalon v Detroitu. Kia pak sice specificky nezmínila, že jde o model GT, s ničím jiným se ale víceméně nedá počítat.
Jistou nápovědou je spodek samotného webu, kde vidíme původní koncept. Vedle něj sice nechybí ještě další studie GT4 Stinger, ta však produkci zatím přislíbenou nemá. Všechny cesty tedy nevedou pouze do Říma, ale také k novému „čtyřdveřovému kupé“. To ale nakonec nemá pohánět (přinejmenším výlučně) přeplňovaný 3,3litrový šestiválec o výkonu až 400 koní, místo toho do útrob zamíří čtyřválec právě z onoho druhého konceptu.
V tomto ohledu jde samozřejmě o zklamání, nicméně dobrou zprávou je alespoň zachování pohonu zadních kol. Ta by výkonem okolo tří set koní měl zásobovat přeplňovaný benzinový dvoulitr, v případě Evropy se pak mluví ještě o 2,2litrovém turbodieselu. Ten by pro změnu měl poskytovat 200 k. Otázkou je převodovka, tipy ale v obou případech míří spíše k automatu.
Nové video ukazuje v pohybu vůz osazený benzinovým motorem, který se zvládá rozjet na 244 km/h. Zároveň přitom vidíme stav najetých kilometrů (13 164), což nejspíše odpovídá vývojovému programu v Zeleném pekle. Kia v čele s Albertem Biermannem tedy snad nic nepodcenila a jízdní schopnosti kupé budou odpovídat jeho vzhledu.
Potvrzuje to tiskové prohlášení značky, dle nějž „Curve Ahead je jen a pouze o potenciálu. O potenciálu dosáhnout každého apexu a využít každou rovinku. Projet každou zatáčku s maximální agilitou, rychlostí a progresivním designem.“ Na korejskou novinku se tedy můžeme jen těšit, přestože sériové provedení nedostane „sebevražedné“ dveře.
Novinka korejské automobilky začala s odhalováním...
...nejspíše přitom jde o dlouho očekávanou sériovou Kiu GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
3.11.2024
Nejnovější články
- Prodeje klíčového elektrického Fordu v říjnu padly na polovinu, všechny jeho elektromobily mají podíl už jen 3,2 procenta
před hodinou - Za cenu tuctové Octavie TDI můžete mít výjimečný sporťák s obřím motorem V6, 400 koňmi a manuálem. Ani pořádně nejel
včera - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Studie podporující elektromobily se obrátila pro jejím autorům. Většina lidí už není ani ochotna si takové auto někdy koupit
včera - Kia brání bizarní vzhled své poslední novinky. „Tasmánský čert” prý jako náklaďáky z SSSR vypadá schválně
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva