Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Kia GT se začala odhalovat, působivou dynamiku slibuje i na Ringu
1.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prozatím anonymní korejská novinka dostala speciální web, jenž mapuje její řádění na Ringu. Albert Biermann pak potvrdil čtyřválec.
Již jen necelých 39 dní zbývá do odhalení nového sportovního modelu korejské automobilky. Ta mu dokonce zasvětila i speciální webovou stránku Curve Ahead, jež se aktuálně soustředí především na jízdu na Nürburgringu. Zároveň z ní můžeme vytušit, že výstavní premiéra novinky je naplánována na lednový autosalon v Detroitu. Kia pak sice specificky nezmínila, že jde o model GT, s ničím jiným se ale víceméně nedá počítat.
Jistou nápovědou je spodek samotného webu, kde vidíme původní koncept. Vedle něj sice nechybí ještě další studie GT4 Stinger, ta však produkci zatím přislíbenou nemá. Všechny cesty tedy nevedou pouze do Říma, ale také k novému „čtyřdveřovému kupé“. To ale nakonec nemá pohánět (přinejmenším výlučně) přeplňovaný 3,3litrový šestiválec o výkonu až 400 koní, místo toho do útrob zamíří čtyřválec právě z onoho druhého konceptu.
V tomto ohledu jde samozřejmě o zklamání, nicméně dobrou zprávou je alespoň zachování pohonu zadních kol. Ta by výkonem okolo tří set koní měl zásobovat přeplňovaný benzinový dvoulitr, v případě Evropy se pak mluví ještě o 2,2litrovém turbodieselu. Ten by pro změnu měl poskytovat 200 k. Otázkou je převodovka, tipy ale v obou případech míří spíše k automatu.
Nové video ukazuje v pohybu vůz osazený benzinovým motorem, který se zvládá rozjet na 244 km/h. Zároveň přitom vidíme stav najetých kilometrů (13 164), což nejspíše odpovídá vývojovému programu v Zeleném pekle. Kia v čele s Albertem Biermannem tedy snad nic nepodcenila a jízdní schopnosti kupé budou odpovídat jeho vzhledu.
Potvrzuje to tiskové prohlášení značky, dle nějž „Curve Ahead je jen a pouze o potenciálu. O potenciálu dosáhnout každého apexu a využít každou rovinku. Projet každou zatáčku s maximální agilitou, rychlostí a progresivním designem.“ Na korejskou novinku se tedy můžeme jen těšit, přestože sériové provedení nedostane „sebevražedné“ dveře.
Novinka korejské automobilky začala s odhalováním...
...nejspíše přitom jde o dlouho očekávanou sériovou Kiu GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nejasnosti okolo videa shořelé sbírky krásných Porsche ukazují, jak tenká je v roce 2025 hranice mezi fikcí a realitou
před 6 hodinami - Záběry buldozeru odklízejícího elektrická auta odstavená na silnici během požárů v Kalifornii jsou výmluvným obrazem dnešní doby
včera - První elektrické Ferrari nachytali při testech. Vzhledem děsí asi jen dočasně, falešný zvuk mu ale zůstane
8.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Prodejní šéf VW se zoufale snaží udat nechtěná elektrická auta a říká, že jsou spolehlivější. Data ukazují pravý opak
před 15 minutami - Nová velká Dacia Bigster zná své první ceny. Bude to nejspíš hit i přes zklamání z interiéru
před hodinou - Škoda loni někomu prodala jako nová dávno nevyráběná auta, to nejstarší se nedělá už 10 let
před 3 hodinami - Tesla ukázala faceliftovanou verzi svého bestselleru. Problematičtějším modelem už se inspirovat nemohla
před 4 hodinami - Nejasnosti okolo videa shořelé sbírky krásných Porsche ukazují, jak tenká je v roce 2025 hranice mezi fikcí a realitou
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva