Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan Pulsar zná české ceny, začínají na 330 tisících Kč
11.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Benzínová dvanáctistovka v Pulsaru bude stát od 329 900 korun, diesel přijde nejméně na 395 tisíc. Základní výbava zahrnuje i tempomat či Bluetooth.
Je to týden, co se Nissan Pulsar, nový bojovník Japonců ve třídě kompaktních hatchbacků, ukázal na pořádné sadě fotek. Již od července byly známy jeho ceny ve Velké Británii, kde byl o kousek levnější než stávající generace Fordu Focus, jeden z hlavních konkurentů.
České ceny jsme odhadovali od zhruba 360 tisíc korun nahoru. Nové zprávy hovoří o tom, že jsme se skoro trefili, ale odchylka je příjemnějším směrem - Pulsar u nás bude začínat na 329 900 korunách za základní model s přeplňovanou čtyřválcovou dvanáctistovkou DIG-T o výkonu 115 koní a 190 Nm, které budou putovat na přední kola přes manuální šestikvalt a zvládnou zrychlit na stovku za 10,7 vteřiny a rozjet se až na 190 km/h. Katalog slibuje kombinovanou spotřebu 5 litrů benzínu na 100 km. Necelých 330 tisíc lze dostat dokonce na 299 900 korun při využití leasingu Nissan Finance.
Tato cena platí pro základní výbavu Visia, která je ale poměrně bohatá a kdekomu bude možná stačit. Neobsahuje sice litá kola ani metalický lak, za tyto věci se připlácí 10, resp. 14 tisíc korun, ale uvnitř najdete šest airbagů, klimatizaci, hlídače tlaku v pneumatikách, tempomat, rádio s CD a MP3, porty USB a AUX a připojením přes Bluetooth, multifunkční volant nebo přístrojový štít s barevným displejem palubního počítače - tedy věci, jejichž většina je u konkurence za příplatek. Bez čeho ale Pulsar nedostanete, je start-stop.
Budete-li mít zájem o převodovku CVT, které Nissan říká XTronic, bude nutno na stůl vysázet 385 tisíc korun a bude vám muset stačit 165 Nm, o dvě vteřiny horší zrychlení na stovku a maximálka 185 km/h. Spotřeba to podle tabulkových údajů nevynahradí, má činit 5,1 litru v kombinaci. Diesel s touto základní výbavou přijde na 395 tisíc a s CVT k mání nebude, alespoň prozatím. Motor 1,5 dCi nabídne 110 koní a 260 Nm, má mu stačit 3,6 litru nafty na 100 km a má zvládnout akceleraci na stovku za 11,5 vteřiny a maximálku 190 km/h.
Pulsar bude k mání kromě Visie v dalších dvou výbavových úrovních: Acenta a Tekna. Prostřední Acenta přijde na 385 tisíc korun za dvanáctistovku s manuálem, 435 tisíc s CVT a 445 tisíc s motorem dCi. Oproti základu přihodí zejména přední mlhovky, litá kola, dvouzónovou klimatizaci, středové loketní opěrky vpředu a vzadu a také vyhřívaná sedadla.
Nejvyšší výbava Tekna bude k mání od 465 tisíc korun, dvanáctistovka s CVT přijde na 515 tisíc a diesel bude stát 525 tisíc korun. Oproti Acentě počítejte s armádou bezpečnostních prvků s názvem Safety Shield, který zahrnuje sledování mrtvého úhlu, automatické brzdění nebo upozornění na pohybující se objekty. Dále Tekna nabídne LEDkové přední světlomety, bezklíčové odemykání a startování, infotainmentový systém Nissan Connect s navigací a kamery okolo vozu v rámci systému pro snadné parkování AVM.
Tabulka od Nissanu s motory hovoří i o benzínové šestnáctistovce o výkonu 190 koní a 240 Nm, která by měla být k dispozici pouze se dvěma vyššími výbavovými verzemi. Informace o ní jsou velmi kusé, měla by však jako jediná plnit emisní normu Euro 6b (ostatní motory zvládají Euro 5b+) a Pulsar rozpohybovat až na 215 km/h. Informace jsou zatím jen velmi kusé, mohla by to ale být ostřejší verze, možná mezistupeň k Nismu či Nismu RS.
Nissan Pulsar by u nás měl být k objednání již v těchto dnech, do showroomů by měl dorazit v říjnu. Jak si povede proti konkurenci, zatím nechceme předvídat, ale agresivně nastavený ceník spolu se skutečně bohatou standardní výbavou, zejména po technologické stránce, mu proti ostatním vozům v této třídě poskytne účinné zbraně. A nový design Nissanu také není ve srovnání se strohostí některých německých konkurentů k zahození.
Jakmile budeme mít k dispozici kompletní ceník v PDF, do tohoto článku jej doplníme, zatím vás můžeme zásobit jen přehledem základních cenovek jednotlivých verzí.
Přehled známých českých cen Nissanu Pulsar
1,2 DIG-T Visia - 115 k, 190 Nm, 6st. manuál - 329 900 Kč
1,2 DIG-T Visia - 115 k, 165 Nm, XTronic - 385 000 Kč
1,5 dCi Visia - 110 k, 260 Nm, 6st. manuál - 395 000 Kč
1,2 DIG-T Acenta - 115 k, 190 Nm, 6st. manuál - 385 000 Kč
1,2 DIG-T Acenta - 115 k, 165 Nm, XTronic - 435 000 Kč
1,5 dCi Acenta - 110 k, 260 Nm, 6st. manuál - 445 000 Kč
1,2 DIG-T Tekna - 115 k, 190 Nm, 6st. manuál - 465 000 Kč
1,2 DIG-T Tekna - 115 k, 165 Nm, XTronic - 515 000 Kč
1,5 dCi Tekna - 110 k, 260 Nm, 6st. manuál - 525 000 Kč
Nissan Pulsar se ve velké fotogalerii ukázal již před týdnem, dnes už známe české ceny
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 10 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
před 4 hodinami - Honda potichu prodává chytrou pásku, která vám může ušetřit desítky tisíc za opravu auta, zaslouží si víc pozornosti
před 6 hodinami - Prodeje ojetin v Česku jsou nejnižší za posledních 10 let, jsou na dostřel od absolutních historických minim
před 7 hodinami - Němci vybrali nejlevnější ojetiny, které opravdu vydrží, navzdory nízké ceně excelovaly v jejich dlouhodobých testech
před 9 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch