Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan Pulsar projevem připomene Qashqai, bude hlavně komfortní
2.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Návrat japonské značky na pole hatchbacku se ponese v duchu nízké hlučnosti a vibrací. Dobrou zprávou je pak vypínatelná stabilizace.
O znovuzrozeném Nissanu Almera, který ovšem ponese název Pulsar, jsme se zmiňovali již několikrát. Kromě standardního provedení jsme si dokonce zaspekulovali o verzi Nismo RS, která by měla dorazit příští rok. Letošek je pak vyhrazen základu, jehož premiéra byla naplánována na pařížský autosalon. Krátce před ním bychom se přitom měli dočkat kompletní tiskové zprávy, která nám objasní třeba velikost zavazadlového prostoru nebo parametry informující o jízdní dynamice a spotřebě.
To ovšem neznamená, že bychom na nové informace museli čekat až do září. O japonské novince se totiž na Festivalu rychlosti v Goodwoodu zmínil i viceprezident značky Andy Palmer. „Nemáme před sebou něco, co se snaží tvářit extrémně sportovně, ale něco, co dokáže zákazníka přesunout od modelu Qashqai k hatchbacku. Má tu samou DNA, neboť lidi, kteří dříve kupovali crossover, chceme udržet v naší rodině. (Pulsar) proto musí mít obdobný design i ovladatelnost.“
Kvůli tomu by ovšem Nissan mohl narazit, neboť Qashqai již ze své podstaty nemůže být zrovna vozem, po kterém by se sápali automobiloví nadšenci. Pokud tedy nový hatchback bude postaven dle stejného receptu, pak spíše osloví ty, kdo berou auto jen jako spotřební zboží. To ostatně jen dokládá další popis vozu, dle kterého „řízení není rychlé, ale poměrně lehké. To je dobré pro jízdu ve městě a normální zákazníky“.
Úplná nuda by však s vozem být nemusela, neboť Palmer jedním dechem dodává, že „včera jsem vypnul stabilizaci VDC, a vzal jsem bokem pár kruhových objezdů“. Na okreskách by se tedy japonská novinka ztratit tak úplně nemusela. Přesto je zřejmé, že důraz bude kladen na komfort. Palmer totiž poinformoval ještě o míře hlučnosti a vibrací, která je mnohem nižší než u konkurence.
Mimo to chce Pulsar ohromit také bočním designem, který je podle Palmera zásadní slabinou konkurenčních nových vozů. Ty totiž mají působivý předek i zadek, ovšem mezi tím stylizace poněkud hapruje. Uvidíme tedy na podzim, jak to celé funguje a zda útok Nissanu na evropský trh hatchbacků, který před dekádou opustil, bude úspěšný.




















Nový Nissan Pulsar kromě největšího prostoru pro cestující ve své třídě slibuje i nižší hlučnost a vibrace. Zároveň má přitom umožnit i vypnutí stabilizace. Bude to fenomenální úspěch či pravý opak?
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 57 minutamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 3 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 5 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins