Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan Pulsar Nismo: ostrá verze nafocena na Ringu, bez špetky maskování
30.9.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Ostřejší podoba nového Pulsaru na nás křičí z prvního záběru název Nismo. Má nabídnout okolo 250 k.
Další do party rychlých hatchbacků na sebe evidentně nenechá dlouho čekat. Ostřejší verze relativně nového Nissanu Pulsar totiž už nyní pózuje před firemními fotografy po boku jeho bratrů ověnčených nápisy Nisma přímo na Severní smyčce Nürburgringu. Mohlo by to také nasvědčovat tomu, že se japonská novinka hodlá objevit na nadcházejícím autosalonu v Paříži.
Podle prvních snímků pořízených všudypřítomnými „špiony“ je navzdory nevalné kvalitě patrná agresivní příď s červeně lakovaným lízátkem a mohutnými vstupními otvory v nárazníku. Stejně tak si jistě všimnete i velkých tmavě lakovaných kol a celkového stylingu, který ho z jeho rodiny nikterak nevyčleňuje. Odlišný je pouze šedivým lakem karoserie a podle svědků se vyjímá i sportovními výfuky na zádi.
Nissan však dozajista vůz pouze neoblékl, ale také vybavil konkurenceschopnou technikou. Konkrétně se bavíme o nejsilnější podobě benzinové šestnáctistovky DIG-T, kterou v současnosti vozí spolu s 215 koňmi pod kapotou Juke Nismo RS. Jenomže v případě Pulsaru Nismo má výkon dosahovat zhruba 250 koní, což značí očividnou snahu ohrozit i poslední generaci Golfu GTI v provedení Performance.
Ty nejsilnější hot-hatche v čele s Mégane RS 275 Trophy-R, Leonem Cupra 280 a budoucím Civicem Type-R však hodlá potrápit ještě ostřejší Pulsar Nismo RS vyzbrojený stádem 280 koní. Ten půjde podle vice-prezidenta produktového plánování Nissanu kromě krku konkurence také po rekordu Ringu zajetém předokolkami.
Mechanické změny oproti standardnímu Pulsaru budou sestávat z diferenciálu s omezenou svorností na přední nápravě, dále z tužšího podvozku, který by pomohl Pulsaru pracovat s tak vysokým výkonem. Samozřejmostí jsou pak i větší brzdy a doplňky typu sportovní volant a sedadla pro rychlou jízdu zatáčkami. Hlavním trumfem však má být u Nisma i příznivá cena, která by se měla nacházet pod úrovní nejlevnějších soupeřů. Zbytek detailů snad už v Paříži.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Nissan Pulsar Nismo už pózuje na Ringu před firemním fotografem, zda jde o „běžné“ Nismo nebo ostřejší RS ale zatím vědět nemůžeme
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 11 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Ford si nechal patentovat nové řešení řízení, na kterém si vylámaly zuby Nissan i Tesla, pomoci jím může jen sám sobě
2.1.2025 - Vzácná, mimořádně ošklivá Alfa Romeo s asi nejpodivněji řešeným kufrem je k mání dodnes nová, vzniklo jí jen 1 036 kusů
2.1.2025 - Ani šéf Hondy nedokázal novinářům vysvětlit, proč by se jím řízená firma měla spojit s Nissanem
2.1.2025 - Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva