Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R

(doplněno) Japonské kupé vyjma upravené karoserie nabídne širší pneumatiky, podvozek snížený o 10 mm a výkon navýšený na 340 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R

22.1.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(doplněno) Japonské kupé vyjma upravené karoserie nabídne širší pneumatiky, podvozek snížený o 10 mm a výkon navýšený na 340 koní.

Doplněno: Přidali jsme pár dalších snímků evropské verze Nissanu 370Z Nismo. Prozatím jen ve verzi s volantem napravo, s levostranným řízením by ale ostrá verze měla být k dostání rovněž. O jízdních výkonech nebo ceně pro tuzemský trh však značka i nadále mlčí.

Patnáct koní a červené proužky. Takový je zřejmě rozdíl mezi evropskou a americkou verzí nového Nissanu 370Z Nismo. Oba modely přitom používají ten samý 3,7litrový vidlicový šestiválec, v případě kupé pro Spojené státy však dvoumístný vůz nabízí 355 koní, zatímco Starý kontinent se musí spokojit jen s 340 koníky. Navrch sice přihazuje červené proužky na zpětných zrcátkách a v čelním nárazníku i na Alcantarou potaženém volantu (Američané mají kůži), my bychom ovšem daleko raději skočili právě po navýšení výkonu.

Jízdní výkony japonská automobilka neudává, s vyšším výkonem a nakrátko poskládanou šestistupňovou manuální převodovkou (s funkcí automatických pseudomeziplynů SynchroRev Match) však dozajista bude pokořena standardní akcelerace z klidu na stovku za 5,3 sekundy. Mnohem působivější zážitky by ovšem Nissan 370Z Nismo měl přinést v zatáčkách, kde jej k zemi bude tlačit stejný přítlak jako v případě většího a těžšího modelu GT-R.

Tuto změnu má na svědomí mnohem agresivnější bodykit, který zahrnuje pevné zadní křídlo, difuzor se dvěma integrovanými koncovkami výfuku, přifouknuté boční prahy a výrazněji profilovaný čelní nárazník se spoilerem. Komplet pak dotvářejí 19palcová kovaná kola Rays s pneumatikami Yokohama Advan o rozměru 245/40 vpředu a 285/35 vzadu.

Vyjma těchto změn oproti standardu je verze Nismo vybavena většími brzdami nebo mechanickým samosvorným diferenciálem. Uvnitř přibyla sportovní sedadla, černé čalounění s kontrastními červenými švy nebo zpětná kamera s obrazem ve zpětném zrcátku. Připlatit si pak můžete za audio systém Bose s 6 reproduktory.

Ceny pro Evropu, potažmo Českou republiku, prozatím nejsou známy. V Americe však Nissan 370Z Nismo vyjde na 43 020 USD (cca 1 075 500 Kč). Je tedy asi o deset tisíc dolarů (190 tis. Kč) dražší než standardní verze, která u nás vychází na necelý milion. Do nějakých 1,3 milionu Kč by se tak nové Nismo u nás vejít mělo.


Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 1 - Nissan 370Z Nismo EU 04Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 2 - Nissan 370Z Nismo EU 05Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 3 - Nissan 370Z Nismo EU 06Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 4 - Nissan 370Z Nismo EU 07Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 5 - Nissan 370Z Nismo EU 08Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 6 - Nissan 370Z Nismo EU 09Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 7 - Nissan 370Z Nismo EU 10Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 8 - Nissan 370Z Nismo EU 11Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 9 - Nissan 370Z Nismo EU 01Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 10 - Nissan 370Z Nismo EU 02Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 11 - Nissan 370Z Nismo EU 03
Evropská verze Nissanu 370Z Nismo dostala oproti té americké červené proužky na zrcátkách, předním nárazníku i v kabině na volantu

Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 12 - Nissan 370Z Nismo US 01Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 13 - Nissan 370Z Nismo US 02Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 14 - Nissan 370Z Nismo US 03Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 15 - Nissan 370Z Nismo US 04Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 16 - Nissan 370Z Nismo US 05Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 17 - Nissan 370Z Nismo US 06Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 18 - Nissan 370Z Nismo US 07Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 19 - Nissan 370Z Nismo US 08Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 20 - Nissan 370Z Nismo US 09Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 21 - Nissan 370Z Nismo US 10Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 22 - Nissan 370Z Nismo US 11Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 23 - Nissan 370Z Nismo US 12Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 24 - Nissan 370Z Nismo US 13Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 25 - Nissan 370Z Nismo US 14Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 26 - Nissan 370Z Nismo US 15Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 27 - Nissan 370Z Nismo US 16Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 28 - Nissan 370Z Nismo US 17Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 29 - Nissan 370Z Nismo US 18Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 30 - Nissan 370Z Nismo US 19Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 31 - Nissan 370Z Nismo US 20Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 32 - Nissan 370Z Nismo US 21Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 33 - Nissan 370Z Nismo US 22Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 34 - Nissan 370Z Nismo US 23Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 35 - Nissan 370Z Nismo US 24Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 36 - Nissan 370Z Nismo US 25Nissan 370Z Nismo pro Evropu: nový kit prý produkuje stejný přítlak jako GT-R - 37 - Nissan 370Z Nismo US 26
Americký Nissan 370Z nabízí vyjma upraveného bodykitu výkon 355 koní

Zdroj: Autocar

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.