Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan 370Z 2012 facelift: najděte pět rozdílů
7.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(doplněno o více foto a video) Japonci dorazí na do Chicaga i s jednou světovou premiérou - s velmi decentně faceliftovaným kupé 370Z.
Doplněno 8. 2.: Včera vypustila japonská automobilka pouze dva záběry 370Z, což je s ohledem na rozsah změn možná i adekvátní počet. Mezičasem ale Nissan vypustil celou sadu nových fotek a rovněž video, a tak když už je máme...
Jak vidíte sami, Nissan moc práce s modernizací neměl. Záď je naprosto identická a model 370Z tak dostane pouze přepracovaný přední nárazník s vertikálně uloženými pásy LED a zvětšený otvor pro přísun vzduchu ke chladičům a motoru. Kromě toho se na Zetku objeví nová standardní 18“ kola (původní příplatkové devatenáctky absolvovaly lehkou revitalizaci tvarů) a dva nové laky Magma Red a Midnight Blue.
Spíše než facelift tak celá operace připomíná spíše pravidelná vylepšení, který dostává proslulejší ze sportovních Nissanů, model GT-R. Ostatně i loni automobilka nadělila 370Z pár novinek a i když tehdy nebyly vizuální změn pro jistotu vůbec žádné, alespoň v případě provedení GT Edition bylo na co se dívat. V tomto případě můžete leda upřeně hledět na nový přední nárazník s LED a vidět... nový přední nárazník s LED.
Pod decentně upraveným kabátkem se ale přesto najdou jedna až dvě další novinky. V rámci paketu Sport (bez příplatku s 19“ koly) dostanou zákazníci červeně lakované třmeny a ve Spojených státech jinak (evropsky) naladěné tlumiče. I v tomto případě je ale tento krátký výčet úplný.
Provedené změny se podle Nissanu žádným způsobem nedotýkají motoru ani převodovky a jsou pochopitelně platné pro obě verze - kupé i roadster. Nissan 370Z 2012 tak bude nadále k mání s vidlicovým šestiválcem s objemem 3,7 litru, výkonem 328 koní při 7 000 otáčkách, nejvyšším točivým momentem 363 newtonmetrů při 5 200 ot./min. a buď šestistupňovým manuálem, nebo sedmistupňovým automatem. Dynamické parametry zůstávají věrné zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,3 s a maximální rychlosti 250 km/h.
Prodej faceliftovaného Nissanu 370Z startuje ve světě v červnu, zdali je ale tento termín platný také pro Českou republiku, musí ještě potvrdit importér.
Facelift Zetka je minimalistický, poznáte jej ale podle nových LED v předním nárazníku
Pro srovnání dosavadní provedení 370Z, zde ve verzi GT Edition
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
včera - Také Mercedes žaluje EU kvůli clům na auta Číny, ač z Číny žádné své vozy do Evropy nedováží
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 10:38 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus