Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine
7.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.
Mitsubishi Pajero asi není třeba nějak podrobně představovat. Své renomé začalo japonské SUV získávat na našem území i v době hluboké totality, a to především díky účasti Karla Lopraise a jeho Tatry na rallye Paříž-Dakar. Mohlo by se tedy zdát, že dvanáctinásobného vítěze tohoto náročného podniku již známe jako své boty, v případě modelu Pajero Sport je tomu však trochu jinak. Navzdory shodné části názvu jde totiž o zcela odlišný vůz, který vychází z žebřinového rámu pick-upu L200.
To jsme si ovšem řekli již loni, kdy Pajero Sport vstupovalo na ruský trh. Při té příležitosti jsme zároveň vyslovili i naději, že by vůz mohl dorazit také do ostatních zemí. Nyní je ovšem jisté, že zas tak horké to s útokem na Starý kontinent nebude. Pajero Sport se tak nadále hodlá profilovat jak ve zmiňovaném Rusku, tak v Jižní Africe a na Středním východě, přičemž pro letošek dostalo i lehčí modernizaci.
Zvenčí se jedná o novou čelní masku, kterou doprovází větší množství chromu. Pozměněny jsou i nárazníky, kde tomu zadnímu dělá společnost integrovaný difuzor. Nový je rovněž design litých kol, zatímco lak karoserie dostal několik speciálních příměsí, které mají nyní lépe chránit lak před korozí. To je ale po stránce venkovní vše.
Uvnitř lze nalézt novou navigaci, se kterou přichází kvalitnější čalounění. Samotné plasty však zůstávají původní a navnazují pocit lacinosti, který již nezachrání ani vyhřívaná a elektricky ovládaná sedadla, klimatizace nebo tempomat. Opravdu kuriózně tak kabina vypadá hlavně ve chvíli, kdy se rozhodnete pro příplatkovou kůži.
Po stránce mechanické pak lze vybírat ze dvou motorů, které svůj výkon přenášejí za všech okolností na všechna čtyři kola. V případě 2,5litrového turbodieselu se jedná o 178 koní, benzinový třílitr V6 pak produkuje koní 222. Jejich přenos však má na starost pouze automat, zatímco u dieselu lze objednat i manuál.
Mitsubishi Pajero Sport se podrobilo drobnému faceliftu, který přinesl novou čelní masku nebo třeba kvalitnější ochranu před korozí
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024 - Bugatti Veyron při pokusu předvést se na německé dálnici ukázalo hlavně to, co je „nesnesitelná křehkost bytí”
28.10.2024
Nejnovější články
- Jaguar přestal na svém domácím trhu prodávat všechna nová auta, do roku 2026 bude nabízet jen ojetiny
před hodinou - Motorový papež nepřeháněl. Už i Mercedes nasadí spalovací motory z Číny, podle něj jsou „nejlepší na světě”
před 2 hodinami - Největší světový dodavatel automobilek padá a i po propuštění 7 tisíc ladí varuje: Nevylučujeme další vyhazovy
před 4 hodinami - A tak končí naše komedie: Ford pro nezájem zastavil výrobu svého klíčového elektromobilu až do roku 2025
před 5 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 10:43 - Twisted
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- vyber motorky 10.31. 20:32 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.
- Policejní kontroly a měření 10.31. 19:33 - řidičBOB
- Výběr krytu pod dětské sedačky 10.31. 19:15 - Lachende Bestien
- BMW Divize 10.31. 17:14 - pavproch
- Kudy do Dolomit 10.31. 13:28 - plutocannonball