Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine

Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine

7.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.

Mitsubishi Pajero asi není třeba nějak podrobně představovat. Své renomé začalo japonské SUV získávat na našem území i v době hluboké totality, a to především díky účasti Karla Lopraise a jeho Tatry na rallye Paříž-Dakar. Mohlo by se tedy zdát, že dvanáctinásobného vítěze tohoto náročného podniku již známe jako své boty, v případě modelu Pajero Sport je tomu však trochu jinak. Navzdory shodné části názvu jde totiž o zcela odlišný vůz, který vychází z žebřinového rámu pick-upu L200.

To jsme si ovšem řekli již loni, kdy Pajero Sport vstupovalo na ruský trh. Při té příležitosti jsme zároveň vyslovili i naději, že by vůz mohl dorazit také do ostatních zemí. Nyní je ovšem jisté, že zas tak horké to s útokem na Starý kontinent nebude. Pajero Sport se tak nadále hodlá profilovat jak ve zmiňovaném Rusku, tak v Jižní Africe a na Středním východě, přičemž pro letošek dostalo i lehčí modernizaci.

Zvenčí se jedná o novou čelní masku, kterou doprovází větší množství chromu. Pozměněny jsou i nárazníky, kde tomu zadnímu dělá společnost integrovaný difuzor. Nový je rovněž design litých kol, zatímco lak karoserie dostal několik speciálních příměsí, které mají nyní lépe chránit lak před korozí. To je ale po stránce venkovní vše.

Uvnitř lze nalézt novou navigaci, se kterou přichází kvalitnější čalounění. Samotné plasty však zůstávají původní a navnazují pocit lacinosti, který již nezachrání ani vyhřívaná a elektricky ovládaná sedadla, klimatizace nebo tempomat. Opravdu kuriózně tak kabina vypadá hlavně ve chvíli, kdy se rozhodnete pro příplatkovou kůži.

Po stránce mechanické pak lze vybírat ze dvou motorů, které svůj výkon přenášejí za všech okolností na všechna čtyři kola. V případě 2,5litrového turbodieselu se jedná o 178 koní, benzinový třílitr V6 pak produkuje koní 222. Jejich přenos však má na starost pouze automat, zatímco u dieselu lze objednat i manuál.


Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 1 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 01Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 2 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 02Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 3 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 03Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 4 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 04Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 5 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 05Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 6 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 06Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 7 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 07Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 8 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 08Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 9 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 09Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 10 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 10Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 11 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 11Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 12 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 12Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 13 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 13Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 14 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 14Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 15 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 15Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 16 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 16Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 17 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 17Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 18 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 18Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 19 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 19Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 20 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 20Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 21 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 21Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 22 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 22Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 23 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 23Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine - 24 - Mitsubishi Pajero Sport 2014 24
Mitsubishi Pajero Sport se podrobilo drobnému faceliftu, který přinesl novou čelní masku nebo třeba kvalitnější ochranu před korozí

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.