Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Lancer Evo X 2011: ještě komfortnější
17.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Mitsubishi Lancer Evolution ušlo za poslední léta cestu od derivátu rallye speciálu k jakémusi rychlému sedanu pro každý den. Ať už tento posun kvitujete, nebo nikoli, pro příští rok bude ještě markantnější.
Mitsubishi představilo invovované provedení desáté inkarnace svého Lanceru Evolution. Změn není příliš mnoho, a tak nelze hovořit o faceliftu, jde zkrátka o několik novinek pro modelový rok 2011, které vesměs zdůrazňují každodenní použitelnost vozu.
Evo bude nadále dodáváno v provedeních GSR a MR, přičemž obě verze budou od pohledu k rozeznání. GSR si ponechá své velké zadní přítlačné křídlo, MR dá přednost malému spojleru na víku kufru. Pro všechny verze bude na každý pád k dispozici inovovaný palubní systém FUSE, který nově obslouží váš mobilní telefon skrze Bluetooth a zvládne i propojení s rozličnými hudebními přehrávači. Všechny nové periferie navíc budou moci být obsluhovány přes hlasové ovládání a pokud si pořídíte navigační systém, budete si moci užít i zapracování příjmu dopravních informací v reálném čase.
Co z těchto novinek dělá z Eva X lepší sporťák? Pochopitelně nic, ale tímto směrem Mitsubishi s Lancerem Evo opravdu nemíří. Aby však funkční vlastnosti nezůstaly zcela stranou, dodala automobilka vozu pro rok 2011 i nový výfukový systém. Ten sice nepřidá Evu žádné koně, má mu ale dodat o něco sytější zvuk.
Inovovaný Lancer by se měl brzy objevit i v nabídce českého Mitsubishi, kdy přesně ale zatím nevíme. Zato víme, že zmíněná vylepšení se v negativním smyslu slova nedotknou ceníku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva