Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015 se ukázalo v Ženevě, prý je pohodlnější a úspornější
6.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nový pracovní nástroj má nižší spotřebu a je komfortnější, stále je ale prý velmi odolný a spolehlivý. Nabídne připojení k internetu či adaptivní tempomat.
Nejen hypersporty živa je Ženeva - pro ty, kteří netrpělivě čekají na nástupce Mitsubishi L200, aby svůj deseti lety tvrdé práce unavený stroj vyměnili za nový, máme dobré zprávy. Oficiálně se představila nová, pátá generace tohoto japonského pick-upu. Automobilka u ní slibuje vylepšení ve všech směrech za zachování „funkčnosti a spolehlivosti jako pracovního nástroje”.
Nové L200 se ještě jako Triton ukázalo začátkem února, kdy automobilka slíbila, že evropskou verzi přiveze do Ženevy. Nyní se tedy můžeme podívat na nové fotografie stroje, který si v létě tohoto roku budou zájemci moci pořídit i v Evropě. Pod kapotu Mitsubishi nabídne zbrusu nový 2,4litrový dieselový čtyřválec MIVEC ve dvou variantách - slabší bude mít 154 koní a 380 Nm, silnější 181 koní a 430 Nm.
Motory budou moci být kombinovány s novým šestistupňovým manuálem anebo s pětistupňovým automatem s možností ručního řazení pádly pod volantem. Emise toho slabšího jsou údajně 169 g CO2/km, což odpovídá 6,3 litrům nafty na 100 km. Silnější motor si nejspíš vezme paliva o něco více. Pohon všech kol zde berte za samozřejmost, bude tu systém Super Select 4WD-II z modelu Shogun, známého také jako Pajero. Nabídne možnost pohonu pouze jedné - pravděpodobně zadní - nápravy anebo tři různé varianty čtyřkolky.
O exteriéru již bylo vše napsáno, proto jen ve zkratce - Mitsubishi se snažilo se s novým L200 přiblížit vozům SUV, zejména zepředu, proto tu vidíme tolik chromu. Velkou novinkou jsou také bixenony, spojené s LEDkami denního svícení. V základu však budou standardní halogenové žárovky a na denní svícení nejspíš bude třeba používat hlavní světlomety.
Vnitřek dostal změn ještě více, velkou novinkou je například palubní deska, která se snaží vypadat, jako by pocházela z běžného osobního auta. Kvalita interiéru je prý lepší a také se díky vylepšenému odhlučnění a novým silentblokům motoru a převodovky podařilo snížit vibrace a celkové pohodlí v kabině. Ve standardu má být celkem sedm airbagů, hlídač jízdních pruhů a asistent jízdy s přívěsem, přiobjednat má být možno adaptivní tempomat, bezklíčové startování, palubní infotainmentový systém s USB portem a připojením k internetu nebo couvací kameru.
Standardním vybavením má být také start-stop, který patří k inovacím stojícím za papírovým snížením emisí na oněch 169 gramů CO2 na kilometr. Další snižování emisí například ve formě hybridních technologií na palubě L200 se nicméně asi očekávat nedají, přeci jen to je pracovní nástroj, který musí být v prvé řadě odolný a spolehlivý. Dost možná proto tu je pětistupňový automat místo osmistupňového, který používá např. Volkswagen Amarok. Ceník zatím není znám, ale do startu prodejů ještě zbývá několik měsíců, takže se ho jistě dozvíme včas.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.















Takto se nové Mitsubishi L200 ukázalo v Ženevě
Zdroje: Mistubishi, Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před hodinou„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva