Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015: nová generace nafocena v továrně, vzhled je jen evoluční
16.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský pick-up se dočká drobných změn na karoserii i v motorovém prostoru. Nejvíce bude vylepšena kabina, která počítá s bohatší výbavou.
Čtvrtá generace pick-upu Mitsubishi L200 (známého na domácím trhu jako Triton, jinde pak pod názvy Strada, Warrior, Sportero nebo Hunter) je na trhu již od roku 2005. Ve světle moderních trendů je tak zjevné, že již nějaký ten rok přesluhuje. Proto ostatně automobilka již na loňském ženevském autosalonu představila koncept GR-HEV, který by měl předcházet generaci s pořadovým číslem pět. Jak je ovšem patrné z prvních špionážních záběrů, sériová verze toho od extravagantně stylizované studie mnoho nepřebrala.
Představení přitom asi můžeme začít konstatováním, že nová čelní maska mnohem více připomíná příslušnost k Nissanu než Mitsubishi. To je ovšem dáno faktem, že modely značky se třemi diamanty ve znaku se designově shodují právě jen těmi „šutry“. Jinak se ovšem pokaždé díváme na trochu odlišný styl, v jehož rámci najdeme shodu snad jen u sedanu Lancer a crossoveru ASX. Pajero však již zpívá odlišnou písničku, stejně jako Outlander.
To jsme ovšem poněkud odbočili, proto zpět k předním partiím nového L200. Ty zahrnují také přepracovaný nárazník, který dozajista přidá pár milimetrů na délce. Jiná je pak i kapota motoru a minimálně u verze Double Cab se dočkáme většího zalomení zadního bočního okna. Zmínit pak můžeme ještě rozměrnější zadní světlomety, to je ovšem v rámci vzhledu prakticky vše, tedy až na odlišnou selekci litých kol a barev karoserie.
Za dalšími novinkami ovšem již musíme do kabiny či motorového prostoru, přičemž v prvním případě nás čekají kvalitnější plasty a navýšená výbava. Ta se samozřejmě bude odvíjet hlavně v závislosti na trzích (L200 se prodává ve 140 zemích světa, výroba však byla dosud alokována především v Thajsku), počítat ale prý máme s tempomatem nebo zpětnou kamerou (v rozvojových zemích pak bude i nadále k mání audio systém s přehrávačem kazet).
Pod kapotou bychom se pak měli dočkat zachování 2,5litrového turbodieselu a 2,4litrového benzinového čtyřválce a manuální i automatické převodovky. Otázkou je ovšem budoucí existence šestiválcových motorů - minimálně v takovém Rusku se ovšem na příchod 3,5litrové benzinové V6 dá vsadit. Stejně tak máme počítat i s hybridní verzí, ta by však měla opomíjet čerpání energie z domácí zástrčky.
To je ovšem z dostupných informací skutečně vše, více zřejmě budeme vědět až na podzim. Dá se totiž předpokládat, že pátá generace bude debutovat v listopadu na autosalonu v Tokiu. Je ale samozřejmě možné, že Mitsubishi nás překvapí již o pár týdnů dříve v Paříži.


První snímky nového sériového Mitsubishi L200 naznačují...
...že extravagantní vizáž konceptu zůstala skoro celá pozapomenuta
Zdroj: AutoIndustriya
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11