Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes S 2013: únik prodejního katalogu prozrazuje vše
11.5.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Že už dlouho nedošlo na únik detailů k nové třídě S? Čtyři dny před premiérou to můžeme napravit, skoro kompletním katalogem.
Úvodní věty tohoto článku jsou pochopitelně žertem, neboť všemožných předčasných odhalení proběhlo éterem v posledních dnech a týdnech tolik, že předkládat vám další už se nám zdá skoro i trapné. Ale protože jde o zatím nejvýmluvnější sadu snímků a informací, nemůžeme vás jich ušetřit ani tentokrát.
Pro malou rekapitulaci se sluší zmínit, že naposledy se nám nová třída S ukázala jako model v měřítku 1:18. Předvést nám tohle dílo předem Mercedes zřejmě nechtěl, pořádně se pochlubit interiérem ale ano a máme za to, že ani první oficiální fotka se na jeho rakouském webu neobjevila náhodou. Tyto události navíc následovaly už dřívější kompletní odhalení vzhledu i interiéru, bezpečnostní elektroniky a dalších podrobností. Už před dneškem jsme zkrátka viděli a věděli prakticky všechno, až na jedno - rozměry, dynamiku a další technická data k jednotlivým verzím. A teď už známe i ta.
Obsahuje je totiž uniklá prodejní brožura, kterou na světlo světa vytáhli lidé z Germancarforum. Pokud z nafocených stránek žádná nechybí, můžeme se spolehnout, že vůz bude zprvu k mání opravdu jen s trojicí motorů, u nichž navíc nyní známe i výkony - základní dieselová S350 BlueTec s tříltrovým šestiválcem nabídne až 258 koní, silnější benzin S500 poháněný 4,7litrovým osmiválcem pak 455 koní. Alternativou k této dvojici bude S400 Hybrid kombinující benzinový 3,5 V6 s elektromotorem a nabízejícím nejvýše 306 koní výkonu.
Známé jsou též informace o dynamice - maximální rychlost všech verzí omezená na 250 km/h nepřekvapí, varianty S350 BlueTec a S400 Hybrid jsou na tom pak stejně i s akcelerací - na stovku zrychlí za 6,8 sekundy, spotřeba paliva už se ale liší - diesel má jezdit v kombinaci za 5,5 až 5,9 litru nafty na 100 km, elektrobenzin pak za 6,3 až 6,8, v závislosti na výbavě
Zatím nejsilnějším provedením bude pochopitelně osmiválcová S500, která se na stovku dostane za 4,8 sekundy. v kombinaci ale bude žádat 8,6 až 9,1 litru benzinu na 100 km. Tedy alespoň podle normovaných testů, realita provozu kteréhokoli eSka se jen stěží dostane se spotřebou pod 10 litrů paliva na 100 km.
Venku jsou také rozměry, a to „krátké” i prodloužené verze. Standardní provedení bude měřit na délku 5 116 mm, na šířku 1 899 mm a na výšku 1, 96 mm. Rozvor kol bude mít podobu 3 035 mm. Prodloužená verze je pochopitelně... delší. přidává 13 cm a na délku tedy měří 5 246 mm a rozvor náprav činí 5 246 mm - výška a šířka zůstávají totožné. Pro srovnání s dosavadní generací eSka je W222 o 28 mm širší a 20 mm delší, ale také ale o 25mm nižší. Rozvory náprav jsou v obou případech totožné.
Další detaily můžete vyzkoumat ze stránek samotného katalogu, ale upřímně řečeno, mnoho novinek tam nenajdete. Zkrátka víme prakticky vše a premiéra, která se odehraje ve středu 15. května, už bude podle všeho pouhou formalitou. Unikne ještě něco do té chvíle?




















Stránky prodejního katalogu k nové třídě S vše už o voze odhalují opravdu všechno
Zdroj: Germancarforum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva