Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-Maybach odhaluje další detaily, nebude k mání jen s V12
13.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejluxusnější varianta třídy S dorazí ve verzích S 600, S 500 a S 400 4Matic. I přes modernější techniku bude levnější než původní Maybach 57.
Teprve předevčírem jsme vám mohli přinést první oficiálně potvrzené informace související s návratem označení Maybach a dnes tu máme jejich další patřičné rozšíření. A také jisté vyvrácení předchozích spekulací, jež se týkaly výkonu. K žádnému navyšování nakonec nedojde, pročež můžeme v případě vrcholné verze S 600 počítat s šestilitrovým dvanáctiválcem twin-turbo naladěným na 530 koní a 830 Nm točivého momentu. Mercedes-Maybach S 500 pak z osmiválce vydoluje 455 koní a 700 Nm, zatímco u modelu S 400 4Matic lze počítat s 333 koňmi a 480 Nm. Tato varianta přitom vznikla konkrétně kvůli čínskému trhu, kde lze díky menšímu objemu motoru počítat s nižšími daněmi.
Jako první dorazí na trh vrcholné provedení, které bude simultánně představeno na autosalonech v Los Angeles a Guangzhou. Soupeřit má stejně jako předchůdce s modely značek Bentley a Rolls-Royce, po stránce cenové však lze počítat s nižší sumou, než za jakou byl k mání Maybach 57. Podle šéfa prodejů Oly Källeniuse má přitom „prostorem i jízdními výkony splnit ultimátní požadavky té nejnáročnější klientely“. Díky tomu lze počítat s větší produkcí, která nebyla zrovna silnou stránkou předchozího modelu. Toho se během deseti let prodalo jen něco málo přes tři tisíce kusů.
Abychom výše zmíněná tvrzení mohli podpořit technickými informacemi, můžeme zmínit rozvor, která oproti prodloužené třídě S narostl o dalších 200 milimetrů na 3 365 mm. V rámci samotné délky ale bude vůz kratší než Maybach 57, který dle názvu měřil 5,72 metru. Je ovšem možné, že časem se dočkáme ještě prostornějšího modelu, neboť Källenius nevyloučil ani příchod verze, která by zaskočila za Maybach 62. Ten přitom dosáhnul na 6 165 milimetrů.
S čím naopak prozatím rozhodně nemáme počítat, je příchod hybridního provedení či sestup označení do nižších sfér, třeba směrem ke třídě E. Mimo to pak Källenius vyvrátil i spekulace o SUV, které by mělo být založeno na Mercedesu GL. Zároveň však dodal, že vůz nechce „kategoricky odmítat“, což znamená, že časem bychom se ho dočkat mohli. Vše ale samozřejmě bude záležet na prodejích limuzíny.
Jelikož je ale SUV otázkou budoucnosti, vraťme se zpátky k již potvrzenému modelu. Ten dorazí se zadními nezávislými a všemi směry polohovatelnými sedadly, které doplní nejlepší odhlučnění v rámci segmentu. To je ale vše, co aktuálně víme, i když pár nových fotek vám rozhled jistě také rozšíří. Na další snímky a informace si musíme počkat do příštího týdne.




Mercedes-Maybach na prvních fotkách logicky klade důraz na prostor a luxus na zadních sedadlech
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 2 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 3 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 5 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 6 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB