Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
McLaren MSO Carbon Series LT: Britové dále dráždí majitele „vyprodaného” 675 LT
8.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové osadili otevřený Long Tail 40 % nových karbonových dílů. Ty ale nelze aplikovat na existující vozy, proto vznikla další limitovaná série.
Vedení McLarenu má evidentně hodně nakoukanou českou pohádku o pyšné princezně, zejména pak pasáž o odvolání odvolaného a slibovaní slíbeného. Pokud máte totiž ještě v paměti historii modelu 675 LT, pak jistě víte, že Britové zpočátku slibovali pouze příchod kupé. Zákazníci jej ovšem vykoupili tak rychle, že McLaren neváhal odhalit také původně zapovězený Spider. Ten ovšem zmizel z nabídky ještě rychleji.
Příchod otevřené varianty byl zejména majiteli kupé kritizován, narušoval exkluzivitu jejich aut. Navzdory tomu značka pokračuje v dalším rozšiřování, a tak jsme si nedávno mohli, byť neoficiálně, představit chystaný McLaren 688 HS, který bude ještě ostřejší variantou Long Tailu. A aby toho nebylo málo, pak aktuálně byl odhalen model MSO Carbon Series LT.
Tato novinka je postavena na bázi McLarenu 675 LT Spider, nicméně ve srovnání s ním má o 40 procent více karbonových komponentů. Jde přitom hlavně o povrchové díly zahrnující elektricky ovládanou střechu, čelní sloupky, boční žábry, čelní kapotu či zadní kryt motorového prostoru. Mimo to dorazilo i nové zadní křídlo a přední spoiler.
Dále lze zmínit ještě unikátní víčko palivové nádrže, taktéž z karbonu, či aktivní čelní stabilizátory ovlivněné okruhovými modely značky. Pod kapotou ale již zůstává vše při starém, o pohon verze MSO Carbon Series se tedy i nadále stará 3,8litrový osmiválec o výkonu 675 koní, se kterým Long Tail zvládá zrychlení na stovku za 2,9 sekundy.
Dodat lze přitom již jen tolik, že zmiňovaná sada CF-dílů se nedá aplikovat na již existující modely. McLaren proto musel vyrukovat s novou 25kusovou sérií, která opět je již rozprodána. K majitelům tyto vozy zamíří na podzim a jako standard dostanou paket Track Telemetry zahrnující i soupravu tří kamer.
Karbonová edice McLarenu 675 LT Spider...
...se od základu značně liší. Majitele původního kupé to již definitivně nepotěší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
3.11.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- V Evropě nepochopitelně zaříznuté dostupné ostré Hyundai jinde jede dál, ukázalo se v novém
5.10.2024 - Elektrický Fiat 500 je takové fiasko, že se z něj šéf Stellantisu bude muset zpovídat italskému parlamentu
5.10.2024 - Nový šéf Rolls-Roycu zrušil oddanost elektrickému pohonu, hybridní modely odpískal úplně. „Nejedou jako vánek,” říká
5.10.2024 - Nový vrcholný McLaren W1 kompletně odhalil únik, designově je to jeden velký chaos a bída
6.10.2024 - Lidé začali elektrickým Korejcům ve velkém ukazovat záda, tato ošklivka teď v Evropě padá o 73 procent
6.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva