Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mazzanti Millecavalli na živých fotkách naplno předvedlo své „foukané křídlo“
15.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská novinka dostala 1 000 koní na 1 300 kg. Stovku zvládne za 2,8 sekundy, úplné zpomalení ze 300 km/h pak za rovných 7 s.
O novém králi italských supersportů jsme se podrobněji rozepsali již před pár dny u příležitosti virtuálního debutu. Nyní si na Mazzanti Millecavalli můžeme posvítit znovu, a sice u příležitosti živé premiéry na autosalonu v Turíně. Příliš mnoho nových informací však nemáme, budeme tedy opakovat spíše dříve řečené. To platí hlavně o prostoru pod zadní kapotou, kam se nastěhoval 7,2litrový přeplňovaný osmiválec.
Pohonná jednotka již dle názvu produkuje 1 000 koní, k nimž se přidává 1 200 Nm točivého momentu. Přenos veškerého výkonu na zadní kola dostala na starosti šestistupňová sekvenční převodovka, se kterou italské kupé zvládne sprint z klidu na stovku (respektive na 96 km/h) za 2,8 sekundy. Nejvyšší rychlost pak teoreticky činí 402 km/h.
Aby Millecavalli bylo stabilní i při maximálním tempu, může se pochlubit řešením ve stylu foukaných difuzorů. Speciální výdechy za pomoci středové „ploutve“ ženou horký vzduch z motorového prostoru pod zadní křídlo, čímž je navyšován přítlak. Mimo to pak novinka Mazzanti dostala i zadní difuzor či aerodynamické boční prahy.
Přední partie jsou pro změnu ozdobeny hned na několika úrovních bočními stabilizačními spoilery, na jejichž výrobu byla použita uhlíková vlákna. Ta pomáhají držet na uzdě hmotnost, která by podle tvrzení automobilky neměla překročit 1 300 kilogramů. Tomu napomáhá i monokokové šasí z oceli a molybdenového chromu.
Dodat pak již jen můžeme, že Millecavalli dostalo lepivé pneumatiky Pirelli Trofeo R či masivní karbon-keramické brzdy Brembo. Ty dokážou vůz zastavit z rychlosti 300 km/h na nulu za pouhých 7 sekund. Cena kupé zveřejněna nebyla, k mání však bude pouze 25 kusů. První by přitom měl ke svému majiteli zamířit v závěru roku.





























Mazzanti Millecavalli se ukázalo naživo na autosalonu v Turíně. Prozatím jen ve formě prototypu, sériové provedení však za majiteli zamíří již v závěru roku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejčtenější články
Mercedes ví, jak si pomoci zpátky k ziskům. Někde zdražil svá auta až skoro o 100 tisíc, i když jim sebral výbavu
13.2.2025Že by VW konečně pochopil, kdo a co ho živí? Hned třem modelům nadělil zajímavý nový spalovací motor
13.2.2025Lamborghini vyzvalo na souboj BMW M s označením CS. Zdánlivě nerovné klání skončilo ostudou slavné značky
13.2.2025Technik detailně ukázal, jak funguje přes 100 let starý převratný vynález, který pohřbil elektromobily. Nerozchodily to dodnes
13.2.2025Nenápadná 350koňová německá rodinná střela je k mání v krásném stavu, lidé ani netuší, jak moc je dnes levná
13.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva