Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lexus IS 2013 má své české ceny. Za IS 250 dáte 799 tisíc Kč, hybrid je o 100 dražší
27.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Třetí generace Lexusu IS má vyšší standardní výbavu, přesto je o 90 tisíc levnější než druhá. Na výběr jsou ale jen dva modely ve čtyřech úrovních.
O nové generaci Lexusu IS informujeme již od loňského roku. Za nějaké dva týdny bychom se navíc poprvé měli posadit za volant, díky čemuž vám budeme moci brzy poreferovat i o jeho kvalitách. Do té doby vás ovšem novými zprávami o něm zásobovat nepřestaneme, neboť nyní známe také jeho české ceny. Ty v případě modelu IS 250 startují na částce 799 000 Kč, což je i navzdory vyšší základní výbavě o devadesát tisíc korun nižší suma než u předchozí generace. Vůbec poprvé v rámci řady IS pak můžete sáhnout i po hybridní verzi, která vás bude stát o sto tisíc více.
Za své peníze přitom dostanete opravdu bohatý standard, který po stránce bezpečnostní zahrnuje třeba aktivní brzdová světla, ABS, BAS, EBD, stabilizaci VSC, 8 airbagů, aktivní kapotu motoru, úchyty Isofix nebo sedadla s konstrukcí omezující riziko poranění páteře a aktivními opěrkami hlavy. V rámci exteriéru jsou to pak bi-xenony, tónovaná skla, „samostatně se opravující” lak, voduodpudivá skla oken předních dveří nebo 16palcová litá kola.
Uvnitř nechybí automatická klimatizace, textilní čalounění sedadel kombinované se syntetickou kůží Tahara nebo audio systém se šesti reproduktory a 7palcovým displejem. Ten však můžete upgradovat za paket Lexus Premium v ceně 75 000 Kč, který zahrnuje o dva reproduktory navíc, navigaci a ovladač Remote Touch. Za dalších 50 000 Kč pak dostáváte ještě paket Comfort Plus, jehož součástí jsou parkovací senzory nebo tempomat.
První zmíněná sada je pak za příplatek k dispozici také pro výše položenou úroveň výbavy Executive, paket Comfort Plus však již mají modely IS 250 a IS 300h zahrnutý v ceně. Ta se přitom opět liší o sto tisíc, přičemž levnější model startuje na 919 000 Kč. Kromě uvedeného přitom dostal ještě 17palcová kola nebo systém bezklíčového nastupování Smart Entry, za dodatečných 65 tisíc je pak třeba k mání paket Executive Plus s lepšími sedadly.
Třetí úroveň výbavy zvaná F Sport přichází především s agresivnějším designem, který podtrhuje použití 18palcových kol, a sportovním podvozkem. Lexus IS 250 přitom vychází na 1 089 000 Kč, zatímco hybridní verze již stojí 1 219 000 Kč. Ta však navíc oproti benzinovému modelu užívá adaptivní odpružení AVS. Oba vozy pak již v základu dostaly navigaci, zadní parkovací kameru nebo přehrávač DVD.
I v tomto případě můžete sáhnout po příplatcích, mezi nimiž figuruje třeba audiosystém Mark Levinson (za 30 000 Kč) navyšující počet reproduktorů na 15. Ten je přitom standardem pro nejvýše položenou úroveň výbavy Premium, kdy IS 250 stojí 1 179 000 Kč a hybridní verze opětovně o sto tisíc více. Na této úrovni však zůstávají standardem 17palcová kola, zatímco za osmnáctky je třeba připlatit 20 000 Kč.
Doplňků je ovšem ke každé výbavě o trochu více. Prozkoumat je, stejně jako detailní obsah standardní výbavy, můžete v kompletním oficiálním ceníku (PDF 81,3 kB), který lze stáhnout z oficiálních stránek značky. Již v úvodu byste přitom neměli minout poznámku, dle které lze za 24 900 Kč navýšit záruku na 5 let nebo 160 000 kilometrů. A to pro všechny modely, jež Lexus od polovina června bude nabízet.


















Nový Lexus IS se na českém trhu bude nabízet ve dvou verzích a čtyřech výbavách. Za základní IS 250 dáte 799 000 Kč, výbava F Sport pak startuje na sumě 1 089 000 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 7 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 2 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 4 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 5 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 7 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 15:42 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins